این موضوع موجب نگرانی کارگران و خانواده های آنها و اگر بگوییم مردم شهرستان دهلران از توقف فعالیت اجرایی آن پروژه ناراحت شده اند

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ پتروشیمی دهلران به علت پاره ای مسائل درونی صندوق بازنشستگی نفت، شرکت سرمایه گذاری اهداف و شرکت اویک چند روزی ست که فعالیت اجرایی آن متوقف شده است. این موضوع موجب نگرانی کارگران و خانواده های آنها و اگر بگوییم مردم شهرستان دهلران از توقف فعالیت اجرایی آن پروژه ناراحت شده اند بدون شک اغراق نیست و بعد از این تعطیلی، شهر در سکوتی مرگبار و پر معنا فرو رفته است که امید واریم مسئولان استان و شهرستان نسبت به این موضوع که بی تردید دارای تبعات منفی خواهد بود بی تفاوت نباشند و هر اقدامی که لازم است انجام دهند به همین منظور بهزاد علیزاده به عنوان نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام تا کنون چندین بار به صورت حضوری یا تلفنی با مسئولان صندوق بازنشستگی نفت و شرکت سرمایه گذاری اهداف و شرکت اویک در این رابطه جلسه داشته است.
بهزاد علیزاده دیروز در تماسی که با حمیدی مدیرعامل پتروشیمی دهلران داشته است نگرانی خود بابت اینکه آیا کُند شدن روند اجرایی پروژه یا تعطیلی بخشی از کار صحت دارد و اینکه در رابطه با تعدیل نیرو و حقوق پرسنل شاغل در سایت و این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت با ایشان صحبت داشته است که مدیرعامل پتروشیمی گفته است کُند شدن روند اجرایی پروژه صحت دارد اما برای مدت زمان دو ماه( تا پایان تیرماه ) ولی تعطیلی و کم شدن نیرو به هیچ عنوان صحت ندارد و ایشان یادآور شده است، شرکت، کارگری را تعدیل نمی کند. وی گفته است، حتی اگر برای کارگری در پروژه کار وجود نداشته باشد حقوق او را شرکت پرداخت خواهد کرد. این موضوع پیمانکاران و گروه های پایین دست پروژه را هم شامل می شود.
علیزاده در انتها ضمن ابراز نگرانی و نارضایتی از وقفه ایجاد شده از ایشان خواستند با برنامه ریزی مناسب مانع از ادامه روند فعلی گردند و همچنین از ایشان خواست در خصوص وضعیت پروژه از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی نمایند.