در همه ی شهرهای نفتی کشور؛ وزارت نفت مسئولیت های اجتماعی خود را انجام. داده اما متأسفانه این مهم در حوزه شهرستان ویژه دهلران انحام نشده است!!

پایگاه خبری باور ما؛ بعد از ۷۰ سال از کشف اولین چاه نفت دهلران؛ هنوز وزارت نفت نتوانسته یا نخواسته سایت و مجتمع مسکونی و اداری کارکنان خود را در مرکز شهرستان ایجاد نماید
در همه ی شهرهای نفتی کشور؛ وزارت نفت مسئولیت های اجتماعی خود را انجام. داده اما متأسفانه این مهم در حوزه شهرستان ویژه دهلران انحام نشده است!!
البته کوتاهی و بی تفاوتی بعضی مسئولان شهرستان و استان در این مورد دخیل بوده و مردم عزیز دهلران این را به خوبی درک نموده و هیچ گاه آنها را نخواهند بخشید
هر جایی که نفت و منابع زیرزمینی خدادادی در خدمت مردم بوده رشد و پیشرفت داشته ولی در کمال تعجب و تاسف و درد ‌بسیار ؛ محرومیت در دهلران نفتی را با گوشت و پوست خود لمس می نمائیم!! وا اسفا از این بی تحرکی و بی توجهی وزارت نفت!!
کدام فضای ورزشی ؛ آموزشی ؛ فرهنگی ؛ عمرانی ؛ اجتماعی و فضای سبز توسط وزارت نفت احداث شد؟!
چرا بیمارستان تخصصی برای رفاه مردم شریف دهلران احداث نمی کنند؟
مگر نه اینکه این نفت متعلق به این مردم است.
چرا با لوله؛ صدها کیلومتر آن را به اهواز انتقال می دهید؟ پس سهم و حقوق مردم دهلران چه می شود؟ نفت و گاز از دهلران؛ آبادانی و پیشرفت برای همسایگان!! هر چه جستیم این کار را چه بنامیم فقط به یک کلمه رسیدیم آن هم ظلم و اجحاف در حق این مردم شریف و مرزدار!!
چرا آن را در دهلران پالایش نمی کنید تا همه مردم سهیم و بهره مند شوند!! خوزستان چندین پالایشگاه دارد حق دهلران هم ایجاد پالایشگاه نفت است چند روز پیش پالایشگاه قشم توسط ریاست محترم جمهوری با ظرفیت ۳۵ هزار بشکه افتتاح شد!! دهلران به تنهایی نزدیک به ۲۰۰ هزار بشکه در روز ؛ تولید نفت دارد اگر واژه ای غیر از ظلم یافتید ما را هم خبر کنید!!
از مهم ترین علل بی تفاوتی و بی توجهی وزارت نفت در توجه به شهرستان؛ دور بودن مراکز و صاحبان و روسای و مجموعه اداری وزارت نفت؛ از مرکز شهرستان و مجموعه اداری شهرستان است چرا که با ایجاد بسترهای لازم و رفع موانع احتمالی و همکاری ادارات شهرسازی و منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین همکاری مردم در جهت واگذاری زمین مورد نیاز وزارت نفت؛ مجموعه مسکونی و اداری وزارت نفت در مرکز شهرستان دایر و می توان در همه ی جلسات اداری و مشکلات شهرستان از وجود آنها در خدمت به مردم استفاده بهینه نمود

از مهندس علیزاده نماینده محترم و امام جمعه محترم و فرماندار ویژه دهلران درخواست داریم که با پیگیری و رایزنی با مدیران نفتی؛ زمینه به سرانجام رساندن سایت اداری و مسکونی وزارت نفت در مرکز شهرستان بدلیل سهولت دسترسی به آنها و سایر مزایا و منافع وجودی آنها در شهرستان را محقق نمایند.