استقامت ملت در برابر این همه ترور و فشار اقتصادی دشمنان، امروز ایران اسلامی را به یک قدرت بین المللی تبدیل کرده است

به گزارش سایت باور ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی روز شنبه ۱ مرداد در مراسم يازدهمين سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد که با حضور دکتر رضوی راد مسئول عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع در غرب کشور، مسئولین استانی، شهرستانی و جمع کثیری از مردم آبدانان برگزار شد، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و گفت: استقامت و عظمت مردم آبدانان به بزرگی کوه های سربه فلک کشیده کبیر کوه و دینارکوه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آبدانان را شهر سرداران شهید خواند و گفت: آبدانان شهر مقدسی است که شهدای بزرگی چون رضایی نژاد دانشمند شهید هسته ای، شهید کرمی فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس، شهید طهماسبی شهیدی که قبل از انقلاب در لبنان همراه شهیدچمران بوده و … نوجوان ترین شهید دوران دفاع مقدس شهید علی جرایه را در دل خود پرورش داده است.

وی افزود: آبدانان شهرستانی نخبه پرور است که شهید رضایی نژاد از همین شهرستان مدارج علمی را طی کرد و در این شهرستان رشد یافت و بعنوان دانشمند بزرگ هسته کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حسنی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید رضایی نژاد گفت: نتیجه این همه فشار اقتصادی و ترورهای ناجوانمردانه بر علیه ملت ایران این شد که استقامت و ایثار مردم را بالا برد و امروز ایران به یک قدرت بین المللی و منطقه ای تبدیل نموده است.