نارضایتیِ مردم از نحوهِ واگذاری زمین های کشاورزی در شهرستان دهلران بسیار جدی است۔ اگر بگوییم نحوه واگذاری ها از مدت ها پیش برای مردم به پرسشی جدی تبدیل شده است سخنی به گزاف نگفته ایم اما متاسفانه تا امروز مسئولی پیدا نشده است برای این پرسش مردم پاسخی درخور داشته باشد و همچنان دلیلِ آن واگذاریِ ها بر مردم

نارضایتیِ مردم از نحوهِ واگذاری زمین های کشاورزی در شهرستان دهلران بسیار جدی است۔ اگر بگوییم نحوه واگذاری ها از مدت ها پیش برای مردم به پرسشی جدی تبدیل شده است سخنی به گزاف نگفته ایم اما متاسفانه تا امروز مسئولی پیدا نشده است برای این پرسش مردم پاسخی درخور داشته باشد و همچنان دلیلِ آن واگذاریِ ها بر مردم پوشیده است!
آیا مسئولان حالِ و حوصلهِ ورود به این مشکل پیچیده و پُر دردسَر را ندارند؟ یا جرات و جسارت لازم برای ورود در آنها وجود ندارد؟
هر کدام از این دلایل باشد، باید پذیرفت به مردم مرزدار، محروم و دلاور این شهرستان ظلم شده است، چون وقتی معلوم نیست به چه دلیل به یک نفر صدها هکتار واگذار شده است و به نفر دیگر ده هکتار یا کمتر، باید قبول کنیم به بسیاری ظلم شده است!؟
وقتی به غیربومیانیِ از اقصاء نقاط ایران به صورتِ خانوادگیِ حتی به فرزندانِ خردسالِ آنان زمین واگذار شده است اما بسیاری از جوانانِ بیکارِ تحصیل کردهِ در شهرِ خود یک هکتار زمین برای کشاورزی ندارند آیا نباید کسانیِ که این ظلم بزرگ را به این مردم روا داشته است، پاسخگو باشد؟
آیا نباید مسئولی پیدا شود و بررسی کاملی بر نحوه واگذاری ها کند، تا معلوم شود چه کسی، چرا و چگونهِ زمین هایِ کشاورزیِ شهرستان دهلران به این روشِ بسیار ناصواب تقسیم و واگذار شده است؟
اعتقاد مردم به این است، مسئولان بایست به این ظلم بزرگ که تعداد اندکیِ از خدا بی خبر، آن را به وجود آورده است، ورود کنند و بدون شک نامی نیک از خود بین مردم بر جای خواهند گذاشت۔