نیاز است متناسب با این ظرفیت ها، کمک های بیشتری از سوی وزارت نفت به ورزش استان ایلام شود.

به گزارش سایت باور ما؛ محمد سبحان حسنی روز پنجشنبه در دیدار مشاور وزیر نفت در امور بانوان، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرکل سلامت وزارت ورزش و جوانان، که با حضور خانم فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد با اشاره به اینکه لازم است بخش عمده سهم مسولیت های اجتماعی وزارت نفت به ورزش هدایت شود، اظهار داشت: پتانسیل های نفت و گاز استان بسیار زیاد است که از این پتانسیل ها باید به نحوه مطلوب استفاده کنیم و بخش عمده سهم مسولیت های اجتماعی شرکت ها حوزه نفت و گاز به حوزه ورزش به ویژه ورزش بانوان سوق داده شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان در حوزه ورزش خواستار توجه به این بخش از طرف مدیران وزارت نفت شد و گفت: نیاز است متناسب با این ظرفیت ها، کمک های بیشتری از سوی وزارت نفت به ورزش استان ایلام شود.

معاون سیاسی و امینی استاندار ایلام با بیان اینکه ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد، گفت: بطور قطع هر قدر به ورزش توجه کنیم به همان اندازه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

حسنی با بیان اینکه جوانان ایلامی در رشته های مختلف ورزشی توانایی و استعداد بالایی دارند، یادآورشد:نگاه دولت مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم به مناطق مرزی و محروم است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: امیدواریم به حمایت وزارت نفت شاهد ارتقا زیرساخت های حوزه ورزش استان باشیم.

مشاور وزیر نفت در امور بانوان نیز در این نشست با عنوان این مطلب که باید از ظرفیت بانوان در حوزه ورزش استفاده کنیم، اضافه کرد: وزارت نفت در حوزه مسولیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است.

زینب قیصری ادامه داد: ظرفیت های بانوان ایلام در حوزه ورزش مغفول مانده است که امیدواریم بتوانیم با همفکری های برون دستگاه های شاهد کمک ویژه به ورزش بانوان استان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ۵ درصد سهم مسولیت های اجتماعی وزارت نفت برای تحقق مصوبات سفرهای استانی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور اختصاص خواهد یافت.