دهه عملیات فتح المبین بعنوان دهه فرهنگی، هنری، گردشگری و توریستی شهرستان است که می شود از این طریق کشور را با ظرفیت های دهلران آشنا و گردشگر جذب  کرد و این اقدام ارزشمند در این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ لطیف صادقی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: من در دهلران نگاه قومی و قبیله ای نداشته و بین اقوام و طوایف تفاوتی قائل نیستم و همه توان و تجربه خود را برای بهره گرفتن از نیروهای توانمند شهرستان و استان در جهت حل مشکلات مردم با توجه به رویکرد دولت سیزدهم بکار می گیرم.
وی افزود: تسریع در انجام پروژه ها، فعالیت های فرهنگی و معرفی ظرفیت ها باعث ارتقا شان و منزلت شهرستان خواهد شد.
معاون استاندار و سرپرست فرماندار ویژه دهلران به عملیات فتح المبین در دهلران اشاره و تاکید کرد: دهه عملیات فتح المبین بعنوان دهه فرهنگی، هنری، گردشگری و توریستی شهرستان است که می شود از این طریق کشور را با ظرفیت های دهلران آشنا و گردشگر جذب  کرد و این اقدام ارزشمند در این شهرستان اتفاق خواهد افتاد.
صادقی تاکید کرد: برای توسعه شهرستان با هماهنگی بین مدیران و استفاده از ظرفیت نخبگان و شخصیت های برجسته و همه ظرفیت ها تلاش مضاعف خواهم کرد تا گامی در جهت توسعه بیش از پیش این شهرستان بردارم.
وی بر لزوم خدمت صادقانه با توجه به تجارب خود و البته با بهره گیری از حمایت ، هدایت و راهنمایی همه تاکید کرد و افزود: مشاوره و همفکری در حوزه های مختلف نیازمند تدبیر است و بنده به این خصلت مزین هستم و امیدوارم نوکر خوبی برای مردم شهرستان باشم.
معاون سابق استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز در این آیین گفت: خدا را شاکرم که با بهره گیری از همه توان و ظرفیت ها برای مردم این شهرستان خدمت کردم.
وی با اشاره به مجموعه اقدامات و کارهای عمرانی در شهرستان تاکید کرد: ارتقا شهرستان به فرمانداری ویژه از مطالبات مردم بود که محقق شد.
فرماندار ویژه پیشین دهلران یادآور شد: امیدوارم استاندار جدید تامین بودجه برای تکمیل پروژه آبگرم دهلران که ۶۰ درصد پیشرفت دارد را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا از خسارات گوگردی آن برای وسایل برقی مردم کاسته شود.
اکبری رئیس ستاد دکتر رئیسی در شهرستان از دیگر سخنرانان این آئین بود.
حاج اقا هواسی نیز در مراسم سخنرانی کرد.
در پایان با حکم استاندار ایلام لطیف صادقی جایگزین مجید عسگری در فرمانداری ویژه دهلران شد.
عسگری قریب به سه سال بعنوان فرماندار دهلران فعالیت کرد.
لطیف صادقی، متولد ۱۳۴۸ و دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی شهری است که سالها سابقه سیاسی و اجرایی در ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد مرکزی وزارت کشور و استان‌های مرزی و استراتژیک ایلام، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را در کارنامه دارد.
روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران