نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۱۰ میلیارد ریال از محل مسوولیت های اجتماعی شرکت های نفت و گاز برای توسعه امامن ورزشی در روستاهای دهلران هزینه می شود.

به گزارش سایت باور ما به نقل از خبرنگار ایرنا؛ بهزاد علیزاده شامگاه یکشنبه در دیدار مردم ۱۱ روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران به مشکلات طرح هادی اشاره و اظهار داشت: میانگین اجرای طرح های هادی در روستاهای شهرستان پائین است که باید ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه از محل مسوولیت های اجتماعی نفت ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرستان دهلران هزینه می شود، افزود: از اعتبار ذکر شده ۴۷۰ میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای شهرستان در بخش های مرکزی، موسیان، دشت عباس، زرین آباد و سراب میمه پیش بینی شده که بنیاد مسکن اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی توجه به ورزش در نقاط روستایی را از دیگر مسوولیت های اجتماعی نفت ذکر کرد و یادآور شد: ۵۱۰ میلیارد ریال از همین محل برای احداث ۲۳ زمین چمن مصنوعی، سه سالن ورزشی و یک زمین چمن روستایی در روستاهای شهرستان لحاظ شده است.
علیزاده تاکید کرد: بیشتر مطالبات مردم این روستاها در حوزه آب شرب بود که با اعتباراتی که برای سال جاری در این حوزه وجود دارد، شاهد رفع مشکلات آب شرب خواهیم بود.
وی مطالبات دامداران در زمینه تامین علوفه را یادآور شد و گفت: با حذف ارز یارانه ای مشکلاتی برای کشاورزان بوجود می آید ولی با توجه به تصمیم دولت و تامین ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت و با بهره ۱۰ درصد از متولیان انتظار است دامداران از این تسهیلات بهره مند شوند.
علیزاده به خرید دام مازاد و پیگیری از طریق وزیر اشاره و افزود: خرید دام توسط پشتیبانی دام در دستور کار است که امیدواریم  این موضوع تسریع شود.