: امیدواریم با ایجاد کارگروه های مختلف و جلسات متعدد با نخبگان، مشارکت عموم مردم و جوانان شاهد کاهش و رفع موانع اصلی توسعه ای در استان باشیم.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام؛ حامد نوری نژاد دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان گفت: با تصویب تهیه و اجرایی شدن سند عملیاتی_ راهبردی توسعه استان در جلسه هیئت موسسین و شورای راهبردی و با دستور رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان روند اجرایی این سند ابلاغ شد.

نوری نژاد بیان داشت: در این سند با مشارکت و همکاری و هماهنگی احزاب و تشکل ها بر اساس اولویت اجرائی در هر روستا، بخش و شهرستان برای بهره‌برداری استاندار محترم و دستگاههای اجرایی تا پایان دی‌ماه تهیه و تدوین می شود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد کارگروه های مختلف و جلسات متعدد با نخبگان، مشارکت عموم مردم و جوانان شاهد کاهش و رفع موانع اصلی توسعه ای در استان باشیم.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: از ویژگی های این سند توجه به طرح آمایش سرزمین و تطبیق با وضع موجود و نیازهای اولویت بندی و آنی با ارائه راهکار و راه حل با در نظر گرفتن بودجه و هزینه چگونگی مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خصوصی و عموم مردم می باشد که در تهیه این سند از مشارکت جوانان و نخبگان و متخصصان و معتمدین محلی بهره گرفته خواهد شد.

حامد نوری نژاد در پایان بیان داشت: مشارکت تشکل‌های انقلابی و جوانان در توسعه استان امری مهم است که غفلت از آن دوگانگی و تزلزل را در توسعه و مدیریت استان در آینده به‌وجود می آورد.