دهلران از سوم تا پنجم خرداد میزبان ۷ استان و ۱۰ گروه هنری است. باید به شایستگی با این عزیزان همراهی و همکاری کنیم.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر نادری با تبریک ۲۷ اریبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ششمین مرحله جشنواره ملی  تئاتر شرهانی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور از سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر  تا پنجم خرداد ماه به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می شود.

وی بر ضرورت همکاری دستگاه ها در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره تاکید کرد و گفت: دهلران میزبان ۷ استان و ۱۰ گروه هنری هستیم و باید به شایستگی با این عزیزان همراهی و همکاری کنیم.
وی از مدیران خواست در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سوابق دهلران در دفاع مقدس در قالب این جشنواره همت مضاعف کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ۷۰ آثار به جشنواره راه یافته و ۵۳ اثر بازبینی و ده اثر از هفت استان به جشنواره راه یافته است.
حسن اسدی افزود: رویداد خوبی در شهرستان است و همه دستگاه ها برای هر چه بهتر برگزاری جشنواره همت کنند تا با هم افزایی این جشنواره ملی را به سرانجام برسانیم.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم گفت: دهلران میزبانی یک جشنواره ملی برعهده دارد.
رحمان جابری گفت: به همت همه عزیزان و مدیر کل پر  تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دبیرخانه جشنواره ملی  تئاتر  شرهانی در دهلران دائمی شده است.
حیدر رضایی دبیر جشنواره تئاتر ملی شرهانی از حضور نرگس محمدی، مجید صالحی، جواد عزتی و هوشنگ امیرفضلی به عنوان داوران احتمالی ششمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی خبر داد.