مدیران این دولت خود را متهم به دخالت در انتخابات نکنند و رعایت اصل بی طرفی مد نظر داشته باشند و از تبلیغات له یا علیه کاندیداها بطور جدی خود داری کنند.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرماندار ویژه دهلران؛ دکتر صادقی در نشست شورای اداری دهلران به دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان در حوزه های مختلف اشاره و افزود: در این سفر علاوه بر گره گشایی از مشکلات چندین ساله برخی پروژه ها با تزریق اعتبارات مشکلات پروژه ها حل شد.

دکتر صادقی به پروژه ایستگاه برتش اشاره و افزود: با بازدید استاندار و دستور وی ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد تا فاز اول آن در سطح هزار هکتار با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر و البته نقش موثر در تولید و اقتصاد تا حداقل پایان سال حل و فصل و بهره برداری شود.
وی کلنگ زنی ۶۵۰ واحد مسکن نهضت ملی در شهرستان را از دیگر دستاوردهای این سفر در راستای رفع مشکلات مسکن در شهرستان بر شمرد و افزود: در ۴۳ هکتار زمین ۶۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در دهلران ساخته و معماری ایرانی واسلامی در طرح لحاط شده و از این طریق ۲۰۰ میلیارد تومان وارد شهرستان می شود.
فرماندار ویژه دهلران به تزریق ۷ میلیارد تومان اعتبار برای از سرگیری عملیات اجرایی مصلای دهلران در این سفر خبرداد و اظهار کرد: از مسئولیت ها نفت ۵ میلیارد و سایر اعتبارات ۲ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی آن هزینه می شود.
وی از تزریق ۳۰ میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم هم خبرداد و افزود: طبق زمانبندی طرح ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه سال‌جاری به بهره برداری می رسد و مطالبه جدی و مهم این شهرستان پس از سالها محقق می شود.
دکتر صادقی به ارتقا روستای دشت عباس به شهر اشاره و افزود: این نیز به همت دولت سیزدهم و پیگیری استاندار و نماینده مجلس و مسئولان محقق شد که نقش موثری در توسعه دشت عباس دارد.
فرماندار ویژه دهلران واگذاری ۱۳۶۲ قطعه زمین به طایفه کایدخورده و حل مشکلات ۴۰ ساله این مردم را از دیگر دستاوردهای سفر دکتر بهرام نیا به دهلران ذکر کرد و گفت: مدیریت ارشد استان در بازدید از پروزه های نفت و گاز دهلران بر بکارگیری بومی ها و انتقال حساب پیمانکاران به بانک های استان و خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز از استان تاکید و خواستار عملیاتی شدن این مطالبات مردم و مسئولان شدند.
دکتر صادقی افزود:تکمیل هفت زمین چمن مصنوعی و طبیعی در شهرستان، تکمیل یادمان شهدای شرهانی و زیرساخت های چیلات،اصلاح نقاط حادثه خیز جاده نصریان و فرخ آباد و دشت عباس و خربزان نیز در این سفر مورد تاکید قرار گرفت.
دکتر صادقی به بازدید استاندار از کارخانه سیمان دهلران هم اشاره و گفت: با توصیه های استاندار و از طرفی حمایت های دولت و شخص استاندار امروز شاهد تسریع در عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران و نصب کوره این پروژه هستیم که نوید بخش بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک می باشد.
وی گفت: جشنواره ملی شرهانی معرف شهرستان و واقعیات دفاع مقدس در دهلران است و هنرمندان با زبان هنری این مهم را به کشور منتقل می کنند و این جشنواره در خردادماه در دهلران با حضور گروه های هنری از سراسر کشور برگزار می شود و همکاری همه دستگاه ها در زمینه هر چه بهتر برگزاری این جشنوراه مورد تاکید می باشد.
دکتر صادقی به جلسات قرارگاه تبیین هم اشاره و افزود: در جهاد تبیین باید همه مسئولان شهرستان فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل نصب العین خود قرار دهند و این مهم را با جدیت دنبال کنند.
فرماندار ویژه دهلران به تلاش ستاد زکات شهرستان اشاره و گفت: در زکات شهرستان دهلران پیشتاز است و فرهنگ زکات در دهلران روبه رشد است و از دست اندرکاران زکات و امام جمعه محترم تقدیر می شود.
دکتر صادقی به فعالیت سازمان های مردم نهاد در خصوص نه کفتن به تیراندازی در مراسمات عروسی عزا هم اشاره و گفت: با توجه به حمایت دولت و اعتبار به سازمان های مردم نهاد بیش از ۴۰ برنامه در این خصوص در شهرستان اجرا شده است.
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود: مدیران این دولت خود را متهم به دخالت در انتخابات نکنند و رعایت اصل بی طرفی مد نظر داشته باشند و از تبلیغات له یا علیه کاندیداها بطور جدی خود داری کنند.
فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد : همه وظیفه داریم مردم را با جهاد تبیین نسبت به آینده امیدوارو نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات تشویق و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم و همه ادارات در تامین امکانات انتخابات با فرمانداری بدون قید و شرط همکاری کنند.
وی به مناسبت های مهم خرداد ماه و رحلت امام امت(ره) اشاره و بر لزوم هر چه باشکوه و کیفی و مردمی برگزاری این مراسمات تاکید کرد.