روابط عمومی باید به وظایف درون سازمانی و برون سازمانی خود مسلط باشد و در این امور نقش خود را بخوبی ایفا کند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکترصادقی در نشست با روابط عمومی ادارات و شرکت ها در دهلران با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: روابط عمومی با ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها می تواند بخوبی نقش خود را ایفا و از طرفی پیشنهادات و انتقادات و راهکارهای سازنده را برای گره گشایی از مشکلات مردم به مدیران منعکس کند.
وی به کارکردهای نظام اسلامی و خدمات دولت و پیگیری های استاندار محترم برای توسعه همه جانبه استان در این مدت اشاره و افزود: مسایل و مشکلاتی وجود دارد ولی باید قیاس کرد خدمات نظام با گذشته و واقعیت ها را بیان کرد چون خدمات برجسته نظام متعلق به مردم است وامروز شاهدرشدخدمات نظام هستیم.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران هم گفت: روابط عمومی باید به وظایف درون سازمانی و برون سازمانی خود مسلط باشد و در این امور نقش خود را بخوبی ایفا کند.
علی رضازاده به ارتباط روابط عمومی با رسانه ها برای بیان خدمات اشاره و گفت: ارزیابی عملکرد اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی شهرستان هر سه ماه یک بار در قالب ایستگاه اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت در قاب خبرگزاری ها، مطبوعات، صداوسیما و فضای مجازی در فرمانداری برگزار و عملکرد مدیران و روابط عمومی های این شهرستان بررسی و از روابط عمومی های فعال تجلیل می شود.