شش دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده است، دایر می شود

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از بازتاب ایلام؛ علی اصغر چاغروندی در جلسه ستاد اربعین در مهران از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و اظهار داشت: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد جایگاه سیار پنج دستگاه نصب شده و یک دستگاه هم طی دو روز آینده نصب می شود، افزود: علی رغم مصوب شدن این شش دستگاه برای نقاط جانمایی شده تعداد دو دستگاه نیز تهیه شده و در صورت ضرورت و نیاز نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: امسال و در ایام اربعین پنج جایگاه تامین سوخت (بنزین و گازوئیل) در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

وی با بیان اینکه این پنج جایگاه سوخت، جانمایی، نصب و آماده بهره برداری و سوخت رسانی به زوار کربلای معلی خواهند بود. ادامه داد: محل این جایگاه های سیار یک دستگاه در پارکینگ برکت ، دو دستگاه روبروی تاسیسات همیاری شهرداری ( سیسترابر )، یک دستگاه در ورودی کمربندی غربی از طرف پار کینگ اربعین، یک دستگاه خروجی کمربندی غربی بسمت مرز، یک مورد نیز روبروی درب سد ال اسحاق که تنها جایگاه عرضه بنزین عرضه می باشد و سایر جایگاه ها نفتگاز عرضه می کنند، در نظر گرفته شده است.

«چاغروندی» خاطرنشان ساخت: جهت خدمت رسانی بهتر به زوار در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون( برای سوختگیری اقدام فرمائید ) تهیه شده است .

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همچنین در ادامه به صدور کارت های سوخت آزاد برای جایگاه های سوخت محورهای اربعین اشاره کرد و عنوان کرد: با توجه به حجم عظیم وسائل نقلیه از مسیرهای مواصلاتی استان در ایام اربعین، تمهیدات لازم جهت تامین و افزایش سوخت مورد نظر استان انجام شده است.