جامعه کنونی ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به ترویج فرهنگ بسیجی دارد و فعال شدن پایگاه بسیج نقش بسزایی در این راستا دارد .

به گزارش سایت باور ما به نقل از پایگاه خبری استانداری ایلام؛ جلسه شورای پایگاه بسیج آل اسحاق با حضور مسئول جدید این پایگاه و اعضای شورای پایگاه در محل دفتر مدیرکل حوزه استاندار تشکیل شد .

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدیان مشاور استاندار در امور روحانیون ضمن خوش آمدگویی به حضار، بسیج را یادگار ماندگار امام راحل و مورد تاکید مقام معظم رهبری برشمرد و از حاضرین جهت حضور و برپایی جلسه قدردانی نمود.

ایشان بیان داشت: جامعه کنونی ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به ترویج فرهنگ بسیجی دارد و فعال شدن پایگاه بسیج نقش بسزایی در این راستا دارد .

رحیمی پناه مدیرکل حوزه استاندار و مسئول پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری با بیان اینکه استانداری خانه بسیج است گفت استانداری بعنوان دستگاه حاکمیتی باید بیش از هر دستگاه اداری دیگری با افتخار حمایت قاطع ای از بسیج و برنامه های آن داشته باشد .

فرمانده پایگاه بسیج استانداری ایلام: ضمن قدردانی از حضوراعضای شورای پایگاه بسیج استانداری مباحثی را در خصوص چگونگی انتخاب اعضای شورای جدید و تعیین تکلیف اعضای باقیمانده بیان نمود.

رحیمی پناه با اشاره به شرح وظایف پایگاه در خصوص اشاعه فرهنگ بسیج بیان داشت تعریف واژه بسیجی از دیدگاه امام راحل و مقام عظمای ولایت، رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری را به عنوان یگانه مرجع تعریف بسیج و بسیجی برشمرد و همگان را به سرلوحه قراردادن فرهنگ بسیج و تلاش جهت سرآمدبودن در میان پایگاهها و حوزه های بسیج فرا خواند و این امر را بعنوان تکلیف همگانی برشمرد.

مدیرکل حوزه استاندار درپایان تاکید کرد: به همت و تلاش اعضای شورا و حمایت های استاندار بسیجی و حضور همه همکاران بسیج شاغل در استانداری پایگاه‌ مقاومت بسیج تقویت و نسبت به گذشته در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی و برنامه ریزی های مناسب فعال تر خواهد شد.