شهید سلیمانی برای خدا و ولایت‌فقیه کار می‌کرد، وجود مبارک حضرت زهرا (س) نورانیت بخش مراحل زندگی ما بوده و با برکت است و در وجود هر کدام از خانواده‌های شهدا، یکی از جلوه‌های حضرت زهرا (س) متجلی شده است.

به گزارش سایت باور ما به نقل از مهر، سردار سرلشکر قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، در سخنانی، گفت: تمام جنایتکارانی که در صحنه بودند، از شخص رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا گرفته تا همه کسانی که پیدا و پنهان در این جنایت بزرگ، فرمانده شهدای شما را ترور کردند، همه‌شان زیر ذره‌بین تمام آزادمردان عالم هستند، ما مسلمان و بچه شیعه هستیم، قریب به هزار و چهارصد سال از شهادت سالار شهیدان می‌گذرد، بنی‌امیه از بین رفته‌اند.

وی افزود: مختار همه کسانی را که در صحنه کربلا جنایت کرده بودند را یک به یک از بین برد، اما ۱۴۰۰ سال شعار ما هنوز این است که انتقام خون سالار شهیدان را نگرفته‌ایم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان و عاملان شهادت شهید قاسم سلیمانی، گفت: شما چه فکر کرده ‌اید، فکر کردید زدید، تمام شد و رفت!؟، چنان انتقامی به اشکال مختلف، جامعه اسلامی و فراتر از آن مسلمانان و آزادگان دنیا، از شما جنایتکاران خواهند گرفت که تا عمر دارید، فراموش نکنید.

سردار قاآنی تأکید کرد: شهید سلیمانی برای خدا و ولایت‌فقیه کار می‌کرد، وجود مبارک حضرت زهرا (س) نورانیت بخش مراحل زندگی ما بوده و با برکت است و در وجود هر کدام از خانواده‌های شهدا، یکی از جلوه‌های حضرت زهرا (س) متجلی شده است.

وی افزود: شما خانواده‌های مدافع حرم افتخار دارید که به نسبت سایر شهدا یک قدم به حضرت زهرا (س) نزدیک‌تر هستید، چرا که این بانو اولین شیر زنی است که در صحنه مقاومت و دفاع از ولایت جانشان را تقدیم کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) همه وجود خود را در سبد و ظرفیت مقاومت برای دفاع از ولایت گذاشتند و همه شما خانواده شهدا بر اساس نورانیت و جهت‌گیری که ولایت مشخص کردند، برای تحقق بخشیدن به حرف امام‌شان به صحنه مقاومت وارد شدند.

سردار قاآنی یادآور شد: چه بهتر که این انسان‌های بزرگ آخرین برگ زندگی‌شان ممهور به مهر زرین شهادت شد؛ چرا که هم خودشان اوج گرفتند و هم شما خانواده شهدا بهره‌مند هستید.

وی با بیان اینکه راه شهدا استمرار دارد، ادامه داد: راه شهدا موجب عزت و افتخار است و ما به عنوان یک بچه شیعه مفتخریم که همه رهبران ما شهید شدند و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا را باید الگوی خود قرار دهیم و با سبک و روش آن‌ها زندگی کنیم و قطعا این مسیر موجب سعادت ما خواهد شد.

سردار قاآنی با بیان اینکه شعار کنونی ما رسیدن به قدس شریف است، افزود: هدف نهایی ما رسیدن به محضر مبارک امام عصر (عج) و حکومت ایشان است.

وی خطاب به دشمنان گفت: شماها کوچکتر از آن هستید که بدانید در درون شیعیان چه نهفته است. شماها شهدا و جهادگران در راه خدا را هیچگاه نشناختید.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، افزود: شهید سلیمانی پرصلابت‌تر از حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت را ادامه می‌دهد و ملت ایران قدردان شهدا هستند.

سردار قاآنی افزود: دشمن پست‌ترین اقدام را در شهادت حاج قاسم مرتکب شد، ترامپ جنایتکار و عوامل آن‌ها به شدت تحقیر شدند.

وی همچنین به اخراج آمریکایی‌ها از منطقه اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها در مقاطعی ۱۵۰ هزار نیرو در منطقه داشتند و این عدد اکنون به ۲هزار نفر رسیده و قطعا دوستداران شهید سلیمانی این اندازه را تحمل نخواهند کرد و به حول و قوه الهی دشمن منتظر انتقام اساسی و قاطع ایران باشد؛ مسیر پرافتخار مقاومت ادامه خواهد داشت و شمشیر مقاومت دست دشمنان را قطع خواهد کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما ملت شهادت هستیم، راه جبهه مقاومت همچنان به برکت خون پربرکت شهدا ادامه خواهد یافت.