جای تعجب و پرسش بود چرا صادقی فرماندار ویژه دهلران در آن نشست حضور نداشت و در آن جلسه غایب بود!؟

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ یادداشت را با این پرسش شروع می کنیم؛ چرا در نشست ویژه ستاد اربعین استان که با حضور وزیر کشور در مهران تشکیل شد، فرماندار ویژه دهلران حضور نداشت!؟
وحیدی وزیر کشور و برخی از معاونین برای بررسی موضوعات مرتبط با اربعین روز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ به ایلام سفر کرد. در همان روز در مهران نشست ویژه اربعین با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، معاونین و دیگر مدیران در مهران تشکیل شد اما جای تعجب و پرسش بود چرا صادقی فرماندار ویژه دهلران در آن نشست حضور نداشت و در آن جلسه غایب بود!؟
شهرستان دهلران که با بیش از ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کوتاه ترین مسافت از عتبات و عالیات و با مرزی امن بنا به دلایل پیدا و پنهان سال هاست از داشتن بازارچه و گذرگاه مرزی محروم است، به عنوان دومین مسیر رسیدن به مهران و عراق می باشد، اما در اقدامی تعجب بر انگیز از فرماندار ویژه دهلران برای شرکت در آن نشست دعوت نمی شود و این باعث حیرت مردم شده است که چرا و به چه دلیل؟
شاید برخی بگویند از فرماندار دعوت شد اما ایشان شرکت نکرد. مگر می شود؛ از فرماندار دومین شهرستان استان که یکی از محورهای اصلی تردد به عراق است دعوت شود و حضور نیابد!؟ مگر می شود؛ از فرمانداری که شب و روز در تلاش و تکاپو برای رشد و توسعه دهلران است دعوت شود و ایشان حاضر به حضور نشود!؟ پس این فرضیه کاملا رد و از اساس اشتباه است. اما این فرصیه می ماند که مسئولان استانداری در این زمیته قصور کرده اند که دلیل یا دلایل آن هر چه که باشد برای مردم دهلران پذیرفتنی نیست که فرماندار این شهرستان به نشستی با این اهمیت دعوت نشود!؟ در پایان لازم است بگوییم؛ مردم دهلران فرماندار را به خاطر عملکرد مردمی و اینکه او جانانه در راه خدمت به مردم می بینند، او را حمایت و از ایشان پشتیبانی می کنند و او را زبان گویای خود می دانند پس می طلبد مسئولان استانداری بایستی ایشان را به جلساتی این چنینی دعوت نمایند و فرصت بیان مطالبات مردم را برای ایشان فراهم نمایند، چون غیر این برای مردم دهلران پذیرفتنی نیست.