از ایشان خواسته شد شخصا به دهلران سفر کنند و از نزدیک در جریان برنامه ها قرار گیرند۔ آن اتفاق امروز رخ داد و ایشان صدای رسانه که همان صدای مردم است را شنید۔

رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی و زبان گویایی مردم و حلقه واسط بین مردم و مسئولان می توانند نقش بی بدیلی در انتقال مطالبات داشته باشند۔
امروز، نوذری استاندار ایلام به دهلران آمد۔ اینکه شخصا برای بازدید میدانی از روند پیگیری وضعیت کرونا به شهرستان سفر کرده است جای تقدیر دارد و تقدیری دیگر اینکه وقتی ایشان چند روز پیش معاونان عمرانی، سیاسیِ امنیتی و اقتصادیِ استانداری را برای پیگیری امور به شهرستان های استان مامور کرد، رسانه باور ما در یادداشتی با عنوان” آقای استاندار؛ چه کسی را مامور کرده اید تا از تنها شهرستان نارنجی پوش استان بازدید نمایند ” 👇
از ایشان خواسته شد شخصا به دهلران سفر کنند و از نزدیک در جریان برنامه ها قرار گیرند۔ آن اتفاق امروز رخ داد و ایشان صدای رسانه که همان صدای مردم است را شنید۔
اما استاندار به خوبی می دانند سفرهایی که بدون اینکه نتیجه برای شهرستان و مردم داشته باشد تنها یک سفر تفریحی به حساب می آید و البته باور ما این بدبینی را نسبت به سفر امروز استاندار ندارد و امید دارد و می داند سفر ایشان برای رصد امور در این اوضاع که شهرستان به وضعیت قرمز نزدیک می شود دارای ثمر خواهد بود و در وهله دوم امیدوار است برای تجهیز بیمارستان شهداء دهلران و دیگر بخش ها به امکانات مورد نیاز حتما موثر واقع می گردد و در آینده نزدیک شاهد ثمر این سفر خواهیم بود و البته اگر استانداری یا فرمانداری دهلران، رسانه ها را از تصمیمات اتخاذ شده در این سفر در جریان قرار دهند برای مردم روشن خواهد شد که اینگونه سفرها به چه معنایی انجام می شود و کمتر کسی خواهد گفت نتیجه این سفرها چه بوده یا اینکه این سفرها هیچ نتیجه ای نخواهد داشت۔
امید داریم برای آگاهی مردم، بعد از سفر مسئولان به شهرستان ها، روشنگری های لازم انجام شود۔