نکوداشت وقایع مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و استمرار این امر با توجه به شرایط حساس ایران اسلامی در جهان که در کانون توجه قرار دارد ضروری است .

به گزارش باور ما؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست، خلق حماسه ماندگار ٩ دی در سال ٨٨ را محصول اعتقاد راسخ ملت بزرگ ایران نسبت به ارزشهای ناب اسلام و انقلاب دانست .

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: این حرکت ماندگار و تاریخی نشان دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بوده و یک روز به یادماندنی و فراموش ناشدنی را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: بر این اساس ، معرفی ابعاد ، آثار و پیامدهای حماسه ٩دی که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به ثبت رسیده نیازمند تبیین و تشریح بیشتر برای جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در پیروزی های بیش از چهل سال سپری شده از حیات پربرکت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه از عوامل بی بدیل موفقیت و سربلندی کنونی نظام در عرصه های مختلف بوده که باید این سرمایه عظیم حفظ شود.

چراغی پور افزود: نکوداشت وقایع مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و استمرار این امر با توجه به شرایط حساس ایران اسلامی در جهان که در کانون توجه قرار دارد ضروری است .

وی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت : بزرگداشت وقایع تاریخ انقلاب تعطیل ناپذیر است و بر این اساس سالروز خلق حماسه ٩ دی امسال نیز با توجه به رنگ بندی کرونایی در مناطق مختلف استان برگزار می شود.