غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت و یادواره های شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس و نشست های بصیرتی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در دهلران هستند.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر صادقی با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس گفت: دانشگاه ها و آموزش و پرورش و مدارس و سپاه و بسیج دراین هفته بیش از همه پای کار باشند.
وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت اساتید تاکید و افزود: بهره گیری از ظرفیت رزمندگان و یادگاران و سخنوران دفاع مقدس نیز مد نظر باشد.
فرماندار ویژه دهلران گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از جان گذشتگی همه کسانی است که باعث سربلندی و اقتدار نظام  مقدس جمهوری اسلامی شده اند و باید برنامه های این هفته با هم افزایی هرچه باشکوه تر برگزار شود.
وی از همراهی و همکاری مردم و موکب ها وهمه دستگاه ها در اربعین هم قدردانی کرد.
حاتمی معاون سیاسی فرماندار هم به جهاد تبیین دفاع مقدس تاکید و گفت: باید بیش از گذشته دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود و ادارات در این هفته برنامه های خود را اجرا و گزارش عملکرد بصورت روزانه ارائه دهند.
فرمانده سپاه دهلران هم به اجرای برنامه های متنوع در این هفته اشاره و افزود: غبارروبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت و یادواره های شهدا و نمایشگاه دفاع مقدس و نشست های بصیرتی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در دهلران هستند.
سرهنگ مرغزاری بر فضاسازی فرهنگی و محیطی تاکید کرد و گفت: در سطح شهرها و بخش ها و روستاها نیز برنامه هایی اجرا می شود.