برای پروژه های واریانت کارخانه گچ دهلران و ایمن سازی راه ها در مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان 165 میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران گفت: عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران بطول دو کیلومتردر مسیر اصلی تردد زائران از دهلران به مهران تکمیل و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
لطیف صادقی با اشاره به احداث سه دهنه پل و تعریض پنج دهنه پل در این مسیر اظهار داشت: برای این پروژه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل در تردد در محور دهلران به مهران دارد.
فرماندار ویژه دهلران از ایمن‌سازی مسیر پرتردد دهلران به اندیمشک و مهران هم خبرداد و افزود: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی و خط کشی آسفالت مسیر دهلران به اندیمشک و مهران هزینه شد.
صادقی تاکید کرد: با توجه به ایام اربعین و از طرفی در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها در مسیر اصلی تردد زوار، کار خط کشی این مسیرها در دستور کار قرار گرفت و تکمیل شد.
وی  با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دهلران اظهار داشت: در مجموع ۲۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین ایمن‌سازی و خط کشی  در مسیرهای دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران و کمربندی شهر دهلران انجام گرفت.
فرماندار ویژه دهلران گفت: برای پروژه های واریانت کارخانه گچ دهلران و ایمن سازی راه ها در مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شد.