هم اکنون در زمینه های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیازهای مردم، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

به گزارش سایت خبری باور ما؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به خدمات قرض الحسنه ای کمیته امداد به نیازمندان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون  بیش از ۸ هزار نفر از نیازمندان و مددجویان استان از تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد برخوردار شده اند.

رضا طاهری به مناسبت هفته بانکداری اسلامی، خدمات قرض الحسنه ای را یکی از اولویت ها و برنامه های مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: هم اکنون در زمینه های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیازهای مردم، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

وی با عنوان اینکه در یک سال و نیم گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به این تعداد نیازمند متقاضی پرداخت شده است تصریح کرد: از این میزان ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به بیش از یک هزار نفر ، ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی و حمایتی به بیش از ۶ هزار نفر و یک میلیارد تومان نیز تسهیلات مسکن به حدود یک هزار نفر پرداخت شده است.

طاهری ادامه داد: از مجموع یکصد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان ایلام در یک سال و نیم گذشته،۷۰ میلیارد تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد  و حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز از طریق هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت پرداخت شده است.

وی در پایان با دعوت از مردم نیکوکار استان ایلام برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مشارکت در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان  استان گفت: هم اکنون ۶۱ هزار نفر از مردم استان در این صندوق دارای حساب و سپرده هستند.

  • منبع خبر : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی