امیدواریم شرکت ملی نفت ایران در حوزه های زیرساختی از جمله تأمین باکس بتونی برای تعریض پل ها، تجهیزات سرمایشی، ایجاد سایبان، ارسال کانکس، ایجاد سرویس بهداشتی پیش ساخته، کمک های غذایی و ... مساعدت لازم داشته باشد.

به گزارشسایت باور ما؛ استاندار ایلام در دیدار نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حوزه اربعین، خواستار مشارکت این شرکت در آماده سازی زیرساخت های اربعین در استان شد و گفت: لازم است گاز رسانی به موکب ها در اسرع وقت انجام شود و در این راستا پیمانکار ویژه اربعین در حوزه گازرسانی به موکب ها انتخاب شده است.

دکتر حسن بهرام نیا اظهار داشت: اربعین یک کنگره مردمی است که بخش اعظمی از آن توسط مردم اداره می شود و مردم در این کنگره عظیم  عاشقانه پای کار می آیند.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری اربعین باید تمامی زیرساخت های این حوزه آماده شود، افزود: در مراسم اربعین از همه نقاط کشور از این مرز عبور می کنند و باید تلاش کنیم به بهترین نحو ممکن به زائران خدمت رسانی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام برگزاری باشکوه مراسم اربعین را مایه افتخار و مباهات برای نظام و کشور دانست و تصریح کرد: پیش بینی می شود حداقل ۳.۵ میلیون زائر در اربعین امسال از مرز مهران عبور کنند.

بهرام نیا یادآور شد: به تناسب توان خود باید همه دستگاه های اجرایی برای کنگره بزرگ اربعین وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم شرکت ملی نفت ایران در حوزه های زیرساختی از جمله تأمین باکس بتونی برای تعریض پل ها، تجهیزات سرمایشی، ایجاد سایبان، ارسال کانکس، ایجاد سرویس بهداشتی پیش ساخته، کمک های غذایی و … مساعدت لازم داشته باشد.

نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حوزه اربعین ایلام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های استاندار ایلام در حوزه اربعین، قول مساعد داد که این شرکت در حوزه های زیرساختی از جمله تأمین باکس بتونی برای تعریض پل ها، تجهیزات سرمایشی، ایجاد سایبان، ارسال کانکس، ایجاد سرویس بهداشتی پیش ساخته، کمک های غذایی و … مساعدت کند.

حسین ملک میرزایی اظهار داشت: هر نوع فعالیتی که موجب خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات باشد یک فرصت بسیار خوب و مایه مباهات همه ما است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.