رزمندگان جبهه فرهنگی باید دارای روحیه جهادی عین زمان جنگ و عبور رزمندگان در آن زمان از همه مشکلات و موانع دشمن باشند

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ آئین غبار روبی با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و فرمانده سپاه دهلران و جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.
امام جمعه دهلران گفت: فتح خرمشهر معادلات دشمن را به هم زد و این به برکت ولایت مداری و شهادت طلبی حاصل شد و الگویی شد برای عبور از مشکلات و امکانات و تجهیزات دشمن شد.
موسوی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب فرمود خرمشهرها در پیش داریم گفت: رزمندگان جبهه فرهنگی باید دارای روحیه جهادی عین زمان جنگ و عبور رزمندگان در آن زمان از همه مشکلات و موانع دشمن باشند و در جبهه فرهنگی و اقتصادی و مدیریتی باید این را الگو کرد و مدیران جهادی ما باید تاسی کنند و امروز هم همین است و انقلاب با اقتدار مسیرالهی خود را به پیش می برد و از ترور و تهدید و تحریم دشمن ترسی نداریم بلکه با همه این ها نظام و مردم استوار ایستاده و مسیر شهدا را ادامه می دهد.
فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدا گفت:خدا را شاکریم که امروز یاد شهدا و رزمندگان در امنیت کامل برگزار میشود و این فرهنگ متعالی و تاسی از شهدا را چراغ راه هدایت خود برای همیشه داریم.
دکتر صادقی افزود: علی رغم همه فشارها به مدد مقاومت و پایداری و هدایت رهبری در عرصه بین المللی مشکلات حل و دنیا بیش از پیش به اقتدار نظام پی می برد.
فرمانده سپاه دهلران هم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: از حضور همه در این برنامه معنوی تقدیر می شود.
سرهنگ مرغزاری با اشاره به تجدید بیعت با شهدا افزود: در سالروز آزاد سازی خرمشهر یاد شهدای عملیات بیت المقدس و همه شهدای گلگون کفن را گرامی میداریم.