برای اولین بار در این دولت ۱۱ میلیارد برای هنرستان ها تجهیزات خریداری  و ۳۷ زمین چمن مصنوعی افتتاح و بخش قابل توجهی از  وسایل سرمایشی مدارس مناطق گرمسیری تامین شد.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ دکتر صادقی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش گفت: توجه به امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش در این شهرستان یک ضرورت است.

وی با اشاره به وسعت شهرستان و مناطق آموزش و پرورش افزود: توجه به امکانات و تجهیزات  آموزش و پرورش دهلران و موسیان و زرین آباد در این شهرستان جهت تسریع در امر تعلیم و تربیت بیش از پیش مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: همه تلاش خود را برای تحقق اهداف آموزش و پرورش با بهره گیری از امکانات و نیروهای انسانی بهره خواهیم گرفت.

درویشی به اقدامات دولت در شهرستان و همچنین راه ها اشاره و گفت: در این دولت در همه حوزه ها اقدامات موثری انجام و در دست اقدام است که افق روشن برای توسعه شهرستان ترسیم می شود

وی با اشاره به آئین بازگشایی مدارس افزود: برای اولین بار در این دولت ۱۱ میلیارد برای هنرستان ها تجهیزات خریداری  و ۳۷ زمین چمن مصنوعی افتتاح و بخش قابل توجهی از  وسایل سرمایشی مدارس مناطق گرمسیری تامین شد.

وی از توجه فرماندار ویژه دهلران بعنوان رئیس شورای آموزش پرورش شهرستان به مباحث آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت:خدمت به آموزش و پرورش خدمت به جامعه است.

آبسالان مدیر آموزش و پرورش دهلران با اشاره به فعالیت ۷۵۰ فرهنگی در دهلران گفت: تامین سریدار در برخی مدارس از ضرورت هاست.