میز خدمت به معنای واقعی یعنی آمدن مدیران به خدمت مردم و در این دولت مسئولان در میز خدمت به دور از هرگونه تشریفات پاسخگوی مطالبه مردم هستند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ لطیف صادقی هیجدهم بهمن ماه  با تبریک دهه فجر گفت: میز خدمت به معنای واقعی یعنی آمدن مدیران به خدمت مردم و در این دولت مسئولان در میز خدمت به دور از هرگونه تشریفات پاسخگوی مطالبه مردم هستند.
وی میز خدمت را دور زدن بوروکراسی اداری برای دسترسی آسان مردم به مدیران ذکر کرد و گفت:جمعی از مدیران کل استان شامل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی، مدیر درمان تامین اجتماعی، مدیر کل بهزیستی، مدیر کل فنی و حرفه ای و مدیران بانک های رفاه، نوسعه تعاون، صندوق کار آفرینی آمید، صندوق بازنشستگی و بیمه عشایر و روستائیان امروز در خدمت مردم دهلران هستند.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به مسافت دهلران تا مرکز استان اظهار کرد: در اقدامی انقلابی و جهادی امروز جمعی از مدیران کل استان به خدمت مردم این شهرستان آمده تا از نزدیک پیگیر مسایل و مشکلات و مطالبات آنان باشند.
صادقی یکی از ویژگی های این دولت را پاسخگویی مسئولان به مردم و پیگیری مشکلات آنان با کار و خدمت جهادی وروحیه انقلابی ذکر کرد و افزود: مدیران کل استانی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم دهلران در جمع آنها حاضر شده اند و قطعا این حضور نتایج مثبتی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم دارد.
وی از مدیران کل حاضر در میز خدمت در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: بی شک مردم هم از این حرکت خوشحال خواهند شد چون به راحتی درد دل خود را به مدیران کل منعکس می کنند و بصورت چهره به چهره ملاقات خود را انجام می دهند.