مردم میمه مردمی وفادار به انقلاب، ارزشها و ولایت هستند و شایسته بهترین خدمات هستند.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ “لطیف صادقی” در ششمین روز از دهه فجر در جمع مردم ۲ بخش “زرین آباد و سراب میمه” با بیان اینکه آینده شهرستان دهلران و بخش های این شهرستان روشن است، اظهار کرد: در حوزه راه برای بخش زرین آباد و سراب میمه اقدامات خوبی انجام و در حال انجام است وپروژه های آبرسانی به همت بسیج سازندگی سپاه و آب و فاضلاب استان نیز در سطح روستاها در حال انجام است.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به خدمات نظام و دولت در این دو بخش و روستاهای آن  به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر ضرورت مشارکت گسترده با اتحاد و همدلی در انتخابات تاکید کرد.
امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج امنیت و اقتدار در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و دشمن به توانایی ها و دانش ما واقف است.
حجت الاسلام “سید محسن موسوی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نقش مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره و اظهار کرد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، مشارکتی دشمن شکن در انتخابات خواهند داشت.
امام جمعه دهلران از استاندار ایلام خواست کارگروه رفع مشکلات ۲ بخش زرین آباد و سراب میمه تشکیل و موضوعات این ۲ بخش با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به صورت ویژه پیگیری شود.
بخشدار سراب میمه نیز در این مراسم، اظهار کرد: مردم میمه مردمی وفادار به انقلاب، ارزشها و ولایت هستند و شایسته بهترین خدمات هستند.
“ابراهیم محمدی” به اقدامات و خدمات دولت در این بخش اشاره و گفت: بخش سراب میمه ظرفیت های فراوانی دارد که نیاز است به صورت ویژه مورد عنایت قرار گیرد.
رحیمی پور رئیس شورای شهر میمه هم به بیان مشکلات مردم این منظقه اشاره کرد و گفت: استقرار ادارات از مطالبات ویژه مردم بوده که لازم است مورد توجه واقع شود.
” عبدی” رئیس شورای اسلامی شهر پهله هم با بیان عملکرد شهرداری و شورای این شهر، اظهار کرد: این اقدامات در سایه تلاش مسئولان و توجه دولت انجام گرفته است.