اما آن مدیر که خود را بومی می داند احتمالا آگاه نیست آن شرکت به ملجا و مامن امنی برای غیر بومیان تبدیل شده است

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ گاهی گفته هایی از برخی منتشر می شود که نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.
هر چه زمان می گذرد ذهنم بابت سخنان مدیر سایت ان جی ال ۳۱۰۰ در جواب یکی از خبرنگاران دهلران که در جلسه چند روز پیش ستاد بحران شهرستان حضور یافته بود، بیشتر درگیر می شود. آن مدیر در جواب یکی از خبرنگاران دهلران که از ایشان می پرسد؛ چرا نیروی بومی جذب نمی‌کنید و نیروی غیربومی استخدام می کنید، به زبان محلی می گوید( تُوانم گِرَم ) و بعد از اینکه خبرنگار خود را معرفی می کند چون این احتمال را می دهد شاید او را نشناسد و نداند که خبرنگار است اما متاسفانه آن آقا در جواب بعد از معرفی می گوید، من با تو حرفی ندارم!
ظاهرا مدیر سایت ان جی ال ۳۱۰۰ متوجه نیست خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند!؟
اما آن مدیر که خود را بومی می داند احتمالا آگاه نیست آن شرکت به ملجا و مامن امنی برای غیر بومیان تبدیل شده است و به آینه دق مردم شهرستان دهلران تبدیل شده است. اگر یونس کرمی به غیر این اعتقاد دارد برای آگاهی مردمی که سال ها جنگ و آوارگی را پشت سر گذاشته و امروز بایستی وجود این نعمت خدادادی و شرکت های نفتی برایشان نقطه امید باشد نه اینکه آینه دق شفاف تعداد کارگران بومی شهرستان دهلران که در آن شرکت شاغل هستند را اعلام نمایند و اینکه ایشان به این اکتفا نمایند که شورای تامین در جریان جذب و تعداد نیروهای بومی هستند، کافی نیست و این مردم هستند که باید به صورت کامل در جریان امور باشند.
اما یک نکته مهم که باید یادآور شویم این است، جناب مدیر سایت؛ شما و مقام بالاتر از شما وظیفه دارید پاسخگوی پرسش خبرنگاران که نمایندگان افکار عمومی هستند، باشید و این گونه سخن راندن زیبنده خبرنگاران نیست این نکته مهم که شما وظیفه دارید پاسخگوی افکار عمومی باشید را نصب العین و مورد توجه ویژه قرار دهید چون بر اساس قانون اساسی مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند این که شما برای توجیه رفتار خود که فرار از قانون است، بگویید برای مزاح گفته ام! باید بدانید خبرنگاران که زبان افکار عمومی هستند با کسی مزاح و شوخی ندارد و شما و مافوق شما و  رییس شورای تامین باید پاسخگوی افکار عمومی که همان خبرنگاران هستند، باید باشید.