باید پذیرفت و البته مردم شهرستان دهلران سال هاست که به این باور رسیده اند در حوزه راهداری چون دیگر حوزه ها در حق شهرستان زرخیر دهلران اجحاف هایِ نابخشودنی ی انجام گرفته است

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در نشست خبری با رسانه ها به تشریح عملکرد دو ساله آن اداره کل پرداخت و از فقر نیرو تا قرارداد همکاری و امتیاز به پیمانکاران بومی و اعتبارات پیمان ها و اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به استان و خط کشی و روکش آسفالت جاده های استان سخن گفت. ایشان نگفت؛ از ۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت در یک سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان، سهم دهلران به عنوان وسیع ترین شهرستان استان ایلام، چند کیلومتر بوده است!؟

اکنون پرسشی که مطرح است؛ آیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یک بار تاکنون به تنهایی نه همراه کاروان استاندار در سفرهای استانی به همراه مدیر راهداری شهرستان از محورهای مواصلاتی شهرستان( به طرف اندیمشک و مهران ) بازدید میدانی داشته است تا وضعیت افتضاح آن جاده ها را از نزدیک به تماشا بنشیند! بعید به نظر می رسد ایشان تا امروز این کار را انجام داده باشد!
باید پذیرفت و البته مردم شهرستان دهلران سال هاست که به این باور رسیده اند در حوزه راهداری چون دیگر حوزه ها در حق شهرستان زرخیر دهلران اجحاف هایِ نابخشودنی ی انجام گرفته است و اما مسئولان بدانند آه بازماندگانی که در طول این چند سال که عزیزانشان در این جاده های ناایمن قربانی شده اند، آنها را خواهد گرفت.
امروز بایستی به خاطر این ۵۳ درصد حوادث جاده ای که در محورهای مواصلاتی شهرستان و فعالیت لاک پشتی ی که در حوزه راهداری دهلران وجود دارد به مسئولان باید گفت؛ آقایان مسئول؛ کلاهتان را بالاتر بگذارید!!