مجتمع فرهنگی هنری به نام عادل آذر و سالن آمفی تئاتر به نام کیومرث مرادی نامگذاری شود.

پایگاه خبری باور ما؛ ✍حسن جاوید_ امروز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲، اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس وارد استان و بعد به دهلران آمد.
در این دیدار علیزاده گفت؛ جشنواره شرهانی شناسنامه افتخار استان و جنوب استان و دهلران است و خواستار ایجاد دبیرخانه دائمی آن در دهلران شد. صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت؛ توقع ما توجه به زیرساخت های فرهنگی در دهلران است چرا که هنرمندان دهلران صاحب نام و نشان در جشنواره های مختلف هستند و دهلران گرانیگاه حوزه جنوب محسوب می شود.
اما اسلامی معاون وزیر علاوه بعد از بازدید از سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری گفت؛ موضوع احداث سینما در دهلران پیگیری و وی اظهار داشت؛ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران برای حوزه جنوب استان با مرکزیت دهلران ایجاد خواهد شد.
اما اسلامی امروز علاوه بر حضور در منزل شاعر نامی استان مرحوم کیومرث مرادی و دیدار با خانواده اش و حضور بر سر مزار ایشان و همچنین حضور بر مزار پروفسور عادل آذر دانشمند برجسته جهان اسلام گفت دکتر عادل آذر یکی از چهره های علمی و فرهنگی ما بود و من شاگرد ایشان بوده ام و اعلام کرد؛ مجتمع فرهنگی هنری به نام عادل آذر و سالن آمفی تئاتر به نام کیومرث مرادی نامگذاری شود.
به اعتقاد نگارنده این ابتکار ارزشمند اسلامی در خور توجه و تامل بود و بدون شک جای تقدیر دارد.