این برنامه به معرفی قابلیت ها و ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها و بخش ها و حتی روستاها می پردازد و خیلی از هنرمندان از زوایه دروبین این برنامه به جامعه معرفی شده اند

پایگاه خبری باور ما؛ یکی از برنامه های دیدنی سیمای مرکز ایلام که بینندگان ثابتی دارد و خیلی از مردم همواره سعی می کنند در ساعت پخش آن برنامه به تماشای آن بنشینند برنامه مانگه شو می باشد. این برنامه به معرفی قابلیت ها و ظرفیت های هنری، فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها و بخش ها و حتی روستاها می پردازد و خیلی از هنرمندان از زوایه دروبین این برنامه به جامعه معرفی شده اند که این در نوع خود برنامه ای ابتکاری‌ست که در کمتر سیمایِ استانی ی نمونه آن وجود دارد. به همین خاطر باید به عوامل سیمای مرکز ایلام و دست در اندرکاران این برنامه دست مریزاد گفت.
با توجه به اینکه امشب برای دیدن این برنامه دعوت شده بودم علیرغم گرفتاری اما با توجه به اینکه قبلا از سیمایِ مرکز ایلام این برنامه که در شهر ایلام ضبط شده بود را دیده بودم برای تماشای آن برنامه حضور یافتم و وقتی شاعران و خوانندگان دهلران شعر و آهنگ خواندند و شادی و نشاط مردم که برای تماشای آن برنامه آمده بودن را دیدم از اینکه صدا و سیما برای ضبط و پخش برنامه به میان مردم می آید این حرکت را شایسته تمجید دیدم. این گزاف نیست اگر بگویم از زمانی که صادقی فرماندار دهلران شده است از جایی ک ایشان خود از بدنه آن سازمان است و دارای جایگاه و پایگاه ویژه ای در صدا و سیمای مرکز استان می باشد در این مدت زمان بیش از ده ها برنامه در مناسبت های مختلف به شهرستان دهلران آمده و برنامه اجرا کرده اند. قابل ذکر است شب دیگر دروبین برنامه مانگه شو به میان مردم زرین آباد می رود تا باعث شعف و شادی و شور و نشاط مردم آن دیار را به وجود آورد.
اکنون جا دارد؛ علاوه بر عوامل و دست اندر کاران سیمای مرکز ایلام، فرماندار ویژه دهلران به روح الله جام سحر خبرنگار سیمای ایلام، علاوه بر دستمریزاد بر آنها درود فرستیم‌.

  • نویسنده : حسن جاوید