سعی کنیم اگر در جایگاهی قرار گرفتیم اول ظرفیت آن جایگاه را در خود ایجاد کنیم؛ چرا که اگر غیر از این باشد، باعث آسیب به خود و مانع توسعه استان خواهد شد؛ زیرا عرصه، عرصه خدمت است و جز این شأنی ندارد.

به گزارش سایت باور ما؛ دکتر احمد کرمی در جلسه تکریم و معارفه معاون امور عمرانی استانداری ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه و روز زن و مادر و ایام دهه ی فجر گفت :
یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر نظام ها این است که دوران مسئولیت فرصت مناسبی برای خدمت به مردم و ذخیره ای برای آخرت است .

معاون عمرانی سابق استانداری اظهار داشت: نمی خواهم عملکردحوزه عمرانی را بیان کنم و قضاوت آن را به مردم می سپارم
وی گفت : بنده با طی سلسله مراتب اداری همه سطوح را طی کردم و در دو مقطع معاون عمرانی بودم وهمواره تلاش کردم تا در این دوره ها با استفاده از ظرفیت نخبگان و تمام توان خود در طول دوران مدیریت با نگاه اجرایی به دنبال توسعه استان بودم و همواره قانون مداری با رعایت اصل اخلاقمداری در سر لوح کاری خود قرار داده و علیرغم کمبودهای اعتباری از تمام توان و انرژی خود در سطح استان و ملی پیگیری کردم و در این راستا هیچ وقت کم فروشی نکردم.

معاون سابق استاندار گفت : تاخت و تازهای بیهوده در قالب رقابت‌های ناسالم و هدر دادن وقت و منابع استان، هیچ سودی برای مردم ندارد.

وی گف : سعی کنیم اگر در جایگاهی قرار گرفتیم اول ظرفیت آن جایگاه را در خود ایجاد کنیم؛ چرا که اگر غیر از این باشد، باعث آسیب به خود و مانع توسعه استان خواهد شد؛ زیرا عرصه، عرصه خدمت است و جز این شأنی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی اساتانداری ایلام بیان داشت ؛ با وجود بحران های مختلف و گنگره عظیم اربعین حسینی (ع) سعی کردم خادم مردم و افتخار خادمی زوار اربعین به عنوان رئیس قرار گاه اربعین باشم و این موضوع از بهترین دوران خدمت محسوب می شود .

دکتر کرمی خاطرنشان کرد : توسعه استان در گرو توسعه نیروی انسانی مبتنی بر تخصص و تعهد است و استفاده از نیروهای با تجربه از بدنه استانداری یک ضرورت محسوب می شود .

ایشان با بیان اینکه ترجیح دادن منافع شخصی بر منافع مردم برای توسعه استان سم مهلکی محسوب می شود گفت : با تلاش مضاعفی که صورت گرفت علیرغم کمبود اعتبارات و نقدینگی‌ ستاد تسهیل همه ی واحدها به جز یک واحد همه به چرخه ی تولید برگشتند.

در پایان معاون سابق عمرانی استانداری با تبریک به آقای عباسی معاون عمرانی جدید استان ، از نماینده ولی فقیه و استانداران سابق که بر اساس تخصص و تجربه بنده اعتماد کردند تشکر و از تمام مردم، مدیران، همکاران سخت کوشم در حوزه معاونت عمرانی و اعضای خانواده ام حلالیت طلبید .