لطفا بس کنید، گوش مردم دهلران از این سخنان پر است! نگذارید پتروشیمی دهلران به سرنوشت چیلات و سیمان دهلران مبتلا گردد

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ پتروشیمی دهلران تعطیل شد! همین چند کلمه کافی بود تا شهری ملتهب گردد و مردم آن چنان که گویی اخگری آتشین به جانشان افکند شده بر خود می پیچند و داد بر می آورند دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید! این مردم خوب می دانند بیانیه ها و اطلاعیه های مسئولان تماما گفتار درمانی‌ست تا مردم آرام گیرند و آب از آسیاب بر افتد.
آقایان مسئولان؛ لطفا بس کنید، گوش مردم دهلران از این سخنان پر است! نگذارید پتروشیمی دهلران به سرنوشت چیلات و سیمان دهلران مبتلا گردد و شما هر ماه و هر سال بگوید این ماه و این سال بازگشایی و پایان خواهد یافت. این مردم به خوبی می دانند منظور شما چیست!؟
امروز بیش از ۲۰۰۰ خانوار، همان آماری که شما بر خود می بالید که از قَبَلِ پتروشیمی مشغول به کار شده اند، اکنون سرپرست یا فرزندانشان بی کار شده اند! فردا چه کسی پاسخگویی تبعات اقتصادی و اجتماعی آن خواهد بود!؟ چه کسی پاسخ پدران، مادران، همسران و فرزندان آن کارگرانی خواهد بود که از فردا دیگر شغل ندارند!؟ آیا شما پاسخگو خواهید بود!؟ نخیر؛ شما پاسخ آنها را نخواهید داد، کما اینکه تا امروز پاسخ کارگران کارخانه سیمان دهلران را نداده اید! و فقط با گفتار درمانی آنها از این سال به آن سال حواله می کنید! اجازه دهید؛ این مردم خوب می دانند چه کاری را باید انجام دهند! لطفا مانع آنها نشوید! آنها امروز به خوبی می دانند بی کَس اند و کسی داد آنها را بر نمی آورد! گفتار درمانی را تمام کنید فردا تهران بروید و به گوش رییس جمهور برسانید تنها پروژه فعال دهلران تعطیل شده است و شهر ملتهب است و تبعات اجتماعی آن را ما نمی توانیم جمع کنیم.