آقایان محیط زیست؛ این مردم نیاز به تفرجگاه دارند. از بام دهلران و مجتمع گردشگری سَر گَر اُو دهلران جایی بهتر سراغ دارید؟ اجازه دهید فعالیت اجرایی در بام دهلران و مجتمع تفریحی سَر گَر اُو ادامه یابد. این مانع تراشی ها را پایان دهید

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ همه ادارات در این زمانه باید در راستای مردمداری و  ایجاد ذهنیت مثبت به دولت و نظام گام بر دارند اما ظاهرا محیط زیست به تنهایی کمر به بدبین کردن مردم به دولت رییسی و نظام جمهوری اسلامی بسته است!! و با اعصاب و اعتماد مردم بازی می کنند! چرا و به چه دلیل محیط زیست مدتی‌ست به مانع ای جدی در راه رشد و توسعه گردشگری در دهلران تبدیل شده است!؟ به استناد چه مدرکی؟! به استناد مدارک ۱۰۰ سال پیش که جمعیت حیوانات و درختان هزار برابر بیشتر از انسان بوده است!؟ چرا امروز اسناد ۱۰۰ سال پیش را بروز رسانی نمی کنید!؟ تا آگاه شوید در تنگ تاپوی دهلران نه درختی وجود دارد نه حیوانیِ وحشی یا اهلی!
پرسش واضح از مسئولان این است؛ آیا مردم امروزه به لحاظ روحی روانی نیاز به تفریح و گذران اوقات فراغت در طبیعت را دارند؟ آیا کسی سراغ دارید بر این باور نباشد که مردم همه به نوعی حافظ طبیعت و محیط زیست هستند!؟ چرا اقدامات چند وقت اخیر محیط زیست در دهلران و مرکز استان به گونه ای ست که باعث تعجب مردم شده است!
بالاخره بعد از سال ها انسان هایِ خلاقی پیدا شده که بخاطر رفاه، آرامش و آسایش مردم قرار است کارهایی انجام دهند که در این دنیای پر تلاطم که همه امور دست به دست هم داده تا حال مردم از اینکه هست بدتر نشود، اما متاسفانه با تنگ نظری عده ای معدود از مردم و همراهی آن ادارات در شهرستان و استان در مقابل مطالبه عمومی مردم قرار گرفته و ظاهرا چشمان خود را عامدانه بر روی همه چیز بسته و نمی خواهند ببینند گونه جانوری و حیات وحش و طبیعت درختی تنگ تاپوی دهلران نه شبیه گنج نامه همدان است نه شباهتی به آبیدر کردستان دارد!

مردم آن شهرها از مسئولانشان می خواهند جاده دسترسی را به نوک قله کوه برسانند و منبعِ درآمدیِ پایداری خَلق نمایند اما برخی از مردم ما دست به قلم می برند و گوشی به دست می گیرند و مطالبه عدم فعالیت در بام دهلران و مجتمع تفریحیِ توریستی آبگرم را می خواهند! و در راستای تعطیلی آنها گام بر می دارند!
پرسشی که اکنون پیش می آید؛ این  آقایان آیا تا امروز یک بار به آبیدر سنندج و گنج نامه همدان رفته اند! احتمالا نرفته اند!!
آقایان محیط زیست؛ این مردم نیاز به تفرجگاه دارند. از بام دهلران و مجتمع گردشگری سَر گَر اُو دهلران جایی بهتر سراغ دارید؟ اجازه دهید فعالیت اجرایی در بام دهلران و مجتمع تفریحی سَر گَر اُو ادامه یابد. این مانع تراشی ها را پایان دهید. مردم دهلران بارها فرهنگ زیست محیطی خود را نشان داده. در مقابل خواست و مطالبه عموم مردم قرار نگیرید و بیشتر از این با اعصاب و اعتماد مردم بازی نکنید.
آقای استاندار؛ بیشتر از این اجازه ندهید اداره کل محیط زیست استان ایلام در برابر خواسته های منطقی و عقلی مردم قرار گیرد. مردم خسته و عاصی شده اند. باعث رنجش بیشتر آنها نشوید که تبعات هر گونه ی آن بر عهده ی آنان خواهد بود.