ملاک راه اندازی مراکز تشخیص و درمان ناباروری در استان ایلام بوده است که امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی آن در ایلام و دره شهر سخن گفته است که با این سخن آتشی در دل زوجین نابارو انداخته است ؟

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ مرکز تشخیص و درمان ناباروری در ایلام و دره شهر راه اندازی شده است.
راه اندازی این مراکز بر اساس چه شاخص هایی بوده است؟
آیا شاخص جمعیت شهرستان ملاک است یا شاخص تعداد زوجین نابارو؟ یا داشتن لابی در مرکز استان؟ کدام یک از دلایل سه گانی ای که در بالا اشاره شد ملاک راه اندازی مراکز تشخیص و درمان ناباروری در استان ایلام بوده است که امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی آن در ایلام و دره شهر سخن گفته است که با این سخن آتشی در دل زوجین نابارو انداخته است؟

آقای محمدی؛ شهرستان ویژه دهلران به عنوان وسیع ترین شهرستان استان و به لحاظ جمعیتی دومین شهرستان استان ایلام ظاهرا از دیدگاه شما به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام  جایگاهی ندارد که امروز شهرستانی با ویژگی هایِ یک استانِ برخوردار اما محروم از ابتدایی ترین امکانات در نظر شما نیامده است!؟
دهلران همانگونه که در بحث راه آهن با دشت های وسیع و هموار، گذرگاه مرزی با داشتن ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک، جاده های مرگ‌بار، نداشتن درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی با تعداد بی‌شمار کارگر، نداشتن درمانگاه نفت به لطف شرکت های بی‌شمار نفتی مورد کم لطفی مسئولان مرکز استان واقع شده است بدون شک در زمینه راه اندازی مرکز تشخیص و درمان ناباروی هم مورد اجحاف واقع شده است چون اگر هر شاخصی جز داشتن لابی را در نظر بگیریم بایستی مرکز تشخیص و درمان ناباروری در شهرستان ویژه دهلران راه اندازی می شد اما افسوس که امروز این شهرستان که به هر لحاظ از قابلیت های بی‌نظیری برخوردار است گرفتار استانیِ با مسئولانیِ تنگ نظر شده که بی اعتمادی مردم به مسئولان را به وجود آورده است و روز به روز بیشتر به آن دامن می زنند!
در پایان از نماینده مردم در مجلس، استاندار، فرماندار ویژه دهلران و امام جمعه انتظار پیگیری این موضوع را داریم.