گویی دهلران نه جزیی از ایلام است نه شهری مرزی ست نه هم مرز عراق است نه کوتاه ترین مسیر به عتبات عالیات را دارد

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ شاید این یادداشت من به دست پناهیان نرسد تا آن را بخواند اما امروز وقتی فایل تصویری سخنرانی ایشان به دستم رسید باید می نوشتم که پناهیان دمت گرم.
کاری با مرام، تفکر، جناح و سخنان گذشته حجه الاسلام پناهیان ندارم و در مقام تایید یا رد آنها نیستم و قصدم این نیست به خاطر آن او را تمجید یا نقد نمایم اما امروز به خاطر سخنانش در ایلام می خواهم بگویم، مردم دهلران به شما می گویند، دمت گرم. دمت گرم. دمت گرم. چون بر خلاف بسیاری سخن گفتی.

چند سالی بیشتر نیست به برکت اربعین پای زوار از اقصی نقاط کشور به استان ایلام باز شده است کسی نیست نداند شهرستان دهلران از مبادی اصلی ورود به استان ایلام از سمت جنوب و مرکز کشور می باشد اما در این چند سال بسیاری از مسئولانِ رده بالا تا میانی استان و برخی مردم و رسانه ها به گونه ای به مردم کشور نشان می دانند که گویی دهلران نه جزیی از ایلام است نه شهری مرزی ست نه هم مرز عراق است نه کوتاه ترین مسیر به عتبات عالیات را دارد نه جاده اش از سوی اندیمشک به مهران و کربلا ختم می شود و نه مردم آن می توانند خادم زوار اباعبدالله الحسین”ع” و یاران باشند و اما بدتر این که وقتی مسئولان استان با رسانه ها مصاحبه می کردند سعی در نادیده انگاری دهلران داشتند که این موجب نگرانی عمیق مردم شهرستان از مسئولان استان شده است. نگویید، این چه حرفی ست؟ این یک واقعیت تلخ است که مردم شهرستان دهلران آن را در این سال ها بارها دیده و شنیده اند. اما امروز پناهیان بر خلاف میل بسیاری آن چه واقعیت داشت و تا امروز عمدا و نه سهوا کتمان می شد را بر زبان جاری ساخت که برای مردم شهرستان ویژه دهلران خوشایند و همان گونه که پیشتر گفته شد برای بسیاری ناخوشایند بود.
باز هم می گوییم؛ آقای پناهیان، دمت گرم و سَرت سلامت.
باشد که دیگران درس گیرند.