اما آنچه مایه تاسف بود عدم همراهی مقامات استان ایلام در این سفر به چشم آمد و چنان مشهود بود که نه تنها مایه حیرت بلکه مایه تاسف مردم شد!

پایگاه خبری باور ما؛ وزارت جهاد کشاورزی از کلیدی ترین وزارت خانه های کشور است که به لحاظ اهمیت هر آنچه از آن بگویید و بنویسید حق مطلب را ادا نخواهید کرد.
یکی از نخبگان علمی شهرستان دهلران معاونت آب و خاک آن وزارت را بر عهده دارد. معاونت آب و خاک، استراتژیک ترین معاونت وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود.
دکتر فریبرز عباسی معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی دیروز پنج شنبه ۱۲ خرداد به شهرستان دهلران به عنوان قطب کشاورزی استان ایلام سفر کرد اما آنچه مایه تاسف بود عدم همراهی مقامات استان ایلام در این سفر به چشم آمد و چنان مشهود بود که نه تنها مایه حیرت بلکه مایه تاسف مردم شد!
چرا استاندار یا معاونین ایشان، معاون وزیر جهاد کشاورزی را همراهی نکردند!؟ چه کار ضروری ی در استان در حال وقوع بود که سعادت همراهی معاونت یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های کشور را از آنان گرفت!؟
چرا با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی جلسه شورای اداری شهرستان دهلران تشکیل نشد تا اقدامات آن وزارت خانه در رابطه با امور مربوطه تشریح گردد!؟
مگر نه اینکه یکی از مطالبات مهم استان ایلام از مسئولان کشور سامانه گرمسیری است چرا با حضور معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی این موضوع مهم که در حیطه اختیارات ایشان است، جلسه شورای اداری استان در استانداری برگزار نشد تا اقداماتی که تا امروز در آن مورد انجام شده را از زبان معاونت وزیر به اطلاع مردم رسانده شود!؟ افسوس که دکتر عباسی فرزند استان ایلام است! و گرنه ایشان اگر اصفهانی یا تبریزی یا مشهدی بود، دیروز تمام مسئولان استان، برای استقبال و بدرقه ایشان به خط می شدند.
در پایان باید گفت؛ مسئولان استان درودتان باد، با این تدبیرتان!!!