اکنون که آقارضا فتوحی یکی از گزینه هایی مطرح برای استانداری ایلام است و با توجه به اینکه از بین گزینه ها، ایشان در سطح وزارت می باشد، چرا نمایندگان استان در مجلس و روسای ستادهای رییسی از این ظرفیت به وجود آمده، نهایت استفاده را نمی برند

پایگاه خبری تحلیلی باور ما؛ خبرهایی از منابع موثق می رسد که نمایندگان دو استان البرز و گیلان برای استانداری استان خود بر روی فتوحی رقابت دارند و از وزارت کشور خبر می رسد، نمایندگان، روسای ستادهای رییسی، احزاب و نخبگان آن دو استان برای به کرسی نشاندن خواسته خود امروز در وزارت کشور حضور یافته و در مواقعی بحث آنها در این مورد شدت گرفته است۔

اما پرسش بسیاری از مردم استان ایلام این است؛

اکنون که آقارضا فتوحی یکی از گزینه هایی مطرح برای استانداری ایلام است و با توجه به اینکه از بین گزینه ها، ایشان در سطح وزارت می باشد، چرا نمایندگان استان در مجلس و روسای ستادهای رییسی از این ظرفیت به وجود آمده، نهایت استفاده را نمی برند و به برخی اجازه می دهند استانداری ایلام را محلی برای کاروزی گزینه های دسته چندم به حساب آورند۔
لازم است نماینده محترم ولی فقیه با توجه به سخن چند وقت پیش که گفته بود اگر گزینه ای در سطح وزیر یا معاون وزیر برای استانداری ایلام وجود داشته باشد از او حمایت می کنیم۔ اکنون زمان آن است ایشان به روش ارشادی توصیه های لازم را به همگان داشته باشند۔