مسئولان وزارت نیرو صبح از خواب بیدار شوند و بگویند قراره بوده برق رو از سال گذشته گران کنیم اما نکردیم و مردم امروز بایستی آن مبلغ را از فروردین ۱۴۰۱ تا امروز پرداخت نمایند!

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ امروز بسیاری از مردم بعد از دریافت پیامک فیش های برق با بدهی ی روبرو شده اند که موجب بهت و حیرت آنها شده است. وقتی به ادارات برق شهرستان ها مراجعه می کنند با این پاسخ مواجه می شوند که قرار بوده هر کیلو وات برق از فروردین ۱۴۰۱ به میزان ۴ تومان گران شود که انجام نشده و از این ماه( خرداد ماه ) که سه ماه از سال ۱۴۰۲ می گذرد ما به تفاوت این مدت که قریب به ۱۵ ماه از آن زمان می گذرد از مشترکان گرفته شده است و همین اقدام نابخردانه بدون اطلاع و آگاهی مردم در فیش های این ماه درج شده است!
پرسش از نهادهای نظارتی و دادستان های شهرستان ها و دادستان مرکز استان این است آیا این اقدام قانونی‌ست و اگر قانونی است چرا تا کنون انجام نشده و چرا قبل از اجرایی شدن در آن مورد  اطلاعیه ای داده نشده!؟ مگر می شود مسئولان وزارت نیرو صبح از خواب بیدار شوند و بگویند قراره بوده برق رو از سال گذشته گران کنیم اما نکردیم و مردم امروز بایستی آن مبلغ را از فروردین ۱۴۰۱ تا امروز پرداخت نمایند!؟ مردم امروز از این تدبیر عجیب حیران شده اند! همین اقدامات من در آوردی‌ست که موجب بی اعتمادی مردم به نظام می شود! آیا این سواستفاده از ناآگاهی مردم نیست؟ نهادهای نظارتی و دادستان ها به این دَست دَر جیبِ مردم کَردنِ وزارت نیرو ورود کنید و تا روشن شدن ابعاد پنهان آن پیگیر موضوع باشید.