مردم هنوز از درد جراحیِ افراد ناشی بر خود می پیچیدند که مالیات محاسبه شده تراکنشی بر آن افزوده شد که درد حاصل از این بر مردم چون مثنوی هفتاد مَن است!

پایگاه خبری باور ما؛ به قول یارو چه خَبرِ تُونهِ چهِ خَبرِ تُونهِ!!
از قراره معلوم، سال ۱۴۰۱ سال خوش یُمنیِ برای مردم نخواهد بود.
سالی که نکوست از بهارش پیداست. عجب؛ این ضرب المثل چقدر به سال ۱۴۰۱ می آید!
دو ماه از سال نگذشته که فیل دولت سیزدهم یاد هندوستان کرده! دولتمردان دولت سیزدهم دست به جراحی ی زده اند که به جای بهبودی، تمام بدن را عفونی کرده و خون چرکین از تمام اجزا بدن به بیرون سَر زده و دست به هر کاری می زنند، الیتام نمی یابد. مردم هنوز از درد جراحیِ افراد ناشی بر خود می پیچیدند که مالیات محاسبه شده تراکنشی بر آن افزوده شد که درد حاصل از این بر مردم چون مثنوی هفتاد مَن است!
آقای رییسی؛ با کدام عقل پذیرفتنی است که برای مغازه داری که مغازه اش استیجاری، خانه اش استیجاری، همسرش استیجاری( وام ازدواج ) اثاث خانه اش استیجاری( وام کالا )، ماشین ندارد و طلایی در دست خانمش نیست، اکنون برای تراکنشِ مغازه اش، مبالغ نجومی آمده است!!؟ آقای رییسی و دولتمردان دولت سیزدهم اکنون شما از این وضعیت به وجود آمده حدیث” مفصل بخوانید از این مجمل “!!
تاب و تحمل مردم به سَر آمده!
قرار نیست شما باری بیشتر از ظرفیت و تحمل آنان بر گِرده شان بزارید! این مردم اگر آهن هم باشند امروز این آهن از زیر بار مشکلات در حال خم شدن و شکستن است. نگذارید کمر این مردم بشکند مطمعن باشید با شکستن کمر آنان، شما زیر آوار آن، نای نفس کشیدن پیدا نخواهید کرد!
تا دیر نشده تدبیری به سود مردم بیندیشید.