خیلی خوشحال شدم که آن نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دهلران دیگر نیاز نیست زیر آفتاب سوزان فوتبال بکنن و امروز با نصب نورافکن می توانند شب ها ورزش نمایند.

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ چند مدت پیش کاربری برای باور ما نوشت ” این بچه ها که رفتن زیر شاپ و با دایره آبی آنها را مشخص کرده ایم بچه های نوجوان دهلرانی هستن که علاوه بر اینکه عاشق فوتبالن از اینکه در ساعت ۴ بعد از ظهر زیر آفتاب سوزان این روزهای دهلران باید فوتبال بکنن ناراحتن و برای اینکه نسوزند پناه به آنجا برده اند ” این نوشته را به‌عنوان “مطالبه مردم از مسئولان” در کانال خبری باور ما درج کردیم که بعد از باز نشر در گروه ها، در گروهی به نام “مطالبات استان ایلام” یکی از اعضا آن گروه روی پیام ارسالی ریپلی کرد و اعلام آمادگی برای خرید وسایل و تجهیزات برای روشنایی ضلع شرقی استادیوم چمن تختی دهلران کرد، نامش را نداشتم، در آن گروه ازش تشکر کردم وقتی از گروه خارج شدم بعد از یکی دو ساعت شماره ای با کد(۰۹۱۲) به من زنگ زد گوشی بر داشتم خانمی پشت خط بود. او همان کسی بود ک در گروه اعلام آمادگی کرده بود، از من خواست، از طریق اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال مقدار هزینه برای خرید وسایل را تهیه کنیم، آن روز گذشت، تا اینکه امروز که خبر انجام این کار مهم را شنیدم اول خیلی خوشحال شدم که آن نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دهلران دیگر نیاز نیست زیر آفتاب سوزان فوتبال بکنن و امروز با نصب نورافکن می توانند شب ها ورزش نمایند.

دوم؛ گفتم بنویسم که چه انسان های بزرگی در این روزها پیدا می شود که حاضرند از جیب خود برای دیگران هزینه نمایند و این جای قدر دانی و سپاسگزاری بی‌نهایت دارد‌ این انسان بزرگ اول نخواست نامش را بیاوریم اما با اصرار ما راضی شد.
خانم عباسی؛ روح فرزند نازنینتان( شنتیا ) که به معبودش پیوسته است، شاد باد. خدایش بیامرزاد و به شما می گوییم دستتان خوش.
اما باید از آن کاربر خوبمان که نوشت، این مطالبه را درج کنید، هم باید سپاس گذاری کنیم که سنگ بنای این کار خیر را او نهادهاست.
در انتها از احمد امیدی( کارمند اداره برق دهلران ) که زحمت برق کشی آن را تقبل کرد و هم چنین از رضا مرادخانی که تقبل قسمتی از خرید وسایل را کشیده است به او هم دست مریزاد می گوییم.