می گویید؛ چرا؟ الان من می گوئیم چرا؛ تا امروز هر راهی رفتید و رفتیم نشد که نشد!

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ من نمی دانم منتظر چه معجزه ای هستیم!؟ آیا قرار است فرجی شود!؟ که برای آن دل خودمان و دیگران را خوش کنیم!؟ و هم‌چنان دل خوش بمانیم!؟ از آسمان و زمین و مسئول و سرمایه گذار بر ما می بارد و ما همچنان دلخوشیم!
نماینده تلاشگر، امام جمعه مطالبه گر و فرماندار مبتکر منتظر چه هستید!؟ در دهلران اگر اِعلان تجمع عمومی ی مسالمت آمیز نمی کنید؟ لااقل عزای عمومی اعلام کنید تا به خیابان آییم و بر سَر و کول خود گِل مالیم و تا جان داریم برای حال و روزمان گریه و زاری و بر سَر و سینه زنیم. مُردن بر همه ما فَرض است.
آقایان، لطفا و خواهشا؛ سریعتر اقدام کنید.
می گویید؛ چرا؟ الان من می گوئیم چرا؛ تا امروز هر راهی رفتید و رفتیم نشد که نشد! آیا غیر از این است که علیزاده از صبح الطلوع تا دقیقه آخر شب از این وزارت به آن وزارت از این جلسه به آن جلسه در حرکت است و موسوی در هر جلسه ای که تریبون به دست می گیرد داد بر می آورد دهلران ویژه است و صادقی با طرح های ابتکاری هر چه که می کند تا از آلام مردم بکاهد به آن چه که می خواهد و می خواهیم، نمی رسد!
آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز و هر روز می گویند مسیر دوم اربعین هستیم و جاده ایمن نداریم و همان جاده های شاه منحوس هستند و هر لحظه از روز شاهد پر پر شدن چه انسان هایی در این جاده ها بوده ایم!؟ آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز می گویند ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم اما گذرگاه و بازارچه مرزی نداریم!؟
آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز می گویند آب( سَر گَر اُو ) بیش از بیست سال است مردم را به خاک سیاه نشانده است!؟
آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز می گویند بیست سال است کارخانه سیمان دهلران با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد گروگان یک فرد که گوشش بدهکار هیچ کس نیست، می باشد!؟
آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز می گویند جاده ای به‌نام چم سرخ بیش از بیست سال است که خیلی ها چشم انتظار شروع به کار آن هستند!؟
آیا غیر از این است؛ این آقایان هر روز می گویند، فاصله دهلران با راه آهن سراسری کمتر از ۱۲۰ کیلومتر است اما از آن محرومیم!؟
و اما، آیا غیر از این است؛ پتروشیمی دهلران که بارقه امید این مردم بود امروز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد که بیش از ۳۰۰۰ جوان تحصیل کرده از آن نان می خورند امروز هئیت مدیره ای برای رسیدن به سود بیشتر آن را تعطیل و شهری را به معنای واقعی کلمه ملتهب و امنیتی می کنند و خبر آن را به صدر اخبار رسانه های بیگانه می رسانند!؟
آقایان مسئول؛ ما که نمی توانیم اِعلان تجمع عمومی مسالمت آمیز کنیم اگر شما هم نمی توانید لااقل برای یک روز با ساعتی مشخص اِعلان عزای عمومی کنید. مطمعن باشید؛ مردم که هیچ، خدای باری تعالی از این اقدام شما راضی و خشنود خواهد شد.
مطمعن باشید تا این کار را نکنید؛ تهران که هیچ، حتی ایلام هم صدای ما را نخواهند شنید.