صندوق بازنشستگی وزارت نفت عملا در مقابل شعار سال که توسط مقام رهبری رشد تولید نام گذاری شد قرار گرفته که این موجب بدبینی مردم به دولت سیزدهم را فراهم کرده است.

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ پتروشیمی دهلران با بکار گیری بیش از ۲۰۰۰ جوان و پیشرفتی بیش از ۵۰ درصد که موجب امید به زندگی در مردم شهرستان دهلران شده بود بنا به دلایلی که تا امروز هیچ کدام از مسئولان به صورت شفاف دلیل تعطیلی آن را برای مردم بیان نکرده اند امروز بیش از یک هفته است که تعطیل شده است و شهر هنوز از کمای آن تعطیلی خارج نشده است!
آقای رییس جمهور؛ صندوق بازنشستگی وزارت نفت عملا در مقابل شعار سال که توسط مقام رهبری رشد تولید نام گذاری شد قرار گرفته که این موجب بدبینی مردم به دولت سیزدهم را فراهم کرده است.
آقای رییس جمهور؛ وزارت نفت دولت کار و کرامت امروز هم کار را از جوانان شاغل در پتروشیمی دهلران گرفته است هم کرامت را از آنان روبوده است و اینجا نه خبری از کار هست نه کرامت! اکنون شما می دانید و عواقب این تعطیلی؟
آقای رییس جمهور؛ اگر امروز جوانی که تا دیروز در آن شرکت مشغول به کار بود و امیدوارانه زندگی را سپری می کرد و از فردای تعطیلی ناامید از ادامه زندگی شده است و آسیب های اجتماعی پس از آن سَر باز کرد بدون شک دولت سیزدهم را مقصر و مسبب تمام گرفتاری های خود می داند.
آقای رییس جمهور؛ تا قبل از سفر به استان ایلام در رابطه با شروع فعالیت مجدد پتروشیمی دهلران تدبیری بیندیشید.