از هر چه بگذریم، نمی شود، از بازدید ایشان از پروژه بام دهلران به راحتی گذشت.

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ استاندار ایلام امروز شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت هفته دولت برای کلنگ زنی و افتتاح و بازدید از زیر ساخت های اربعین به شهرستان دهلران سفر کرد.
از هر چه بگذریم، نمی شود، از بازدید ایشان از پروژه بام دهلران به راحتی گذشت.
همه مردم می دانند شهرستان گرمسیری دهلران با انواع و اقسام منابع زیر زمین و روی زمین در استان و کشور حائز رتبه اول و دوم می باشد اما این شهرستان با این آب و هوایِ ویژه به لحاظ وجود مکان و امکانات تفریحی اگر بگوییم فقیر است شاید کم گفته ایم و این یکی نگرانی های این مردم از مسئولان است که چرا در این زمینه تدبیری نمی اندیشند.
امروز که صادقی فرماندار دهلران است در این مدت بسیار کم با خلاقیت سعی در افزایش مکان های تفریحی و توریستی کرده که بام دهلران یکی از آنها است.
بام دهلران پروژه ای ست که قریب به کمتر از دو ماه پیش توسط فرماندار مبتکر دهلران کلنگ زنی شد. پروژه ای که در نگاه اول هر کسی آن را ببیند می گوید کاری بی سرانجام است و صرف هزینه و انرژی بر روی آن بی مورد می باشد اما امروز راه دسترسی آن پروژه با کوشش صادقی و معاونت عمرانی و با کمک و یاری شرکت های نفتی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و می رود که به سرانجامی برسد که بسیاری آرزوی آن را دارند که به سهولت بر بالای کوه تنگه تاپو بروند و از مناظر و طبیعت آن لذت ببرند و این در حالی در حال انجام است که بر همگان واضح است در این سال ها کشور به لحاظ بودجه ای و اعتباری در مضیقه شدید قرار دارد ولی وقتی همت عالی در مسئولان باشد کارها چنان به پیش خواهد رفت که برخی از کسانی که آن را کاری بی سرانجام می دانستند امروز اذعان می کنند که با دستان خالی هم می شود کار کرد و البته این صادقی امروز وقتی استاندار ایلام را به بام دهلران برد و از ایشان در جهت تسریع در اجرا و تکمیل آن پروژه به صورت ویژه استدعای مساعدت کرد باز چون گذشته نشان داد این مَرد خاکی، متواضع و پر تلاش همت خود را برای رشد دهلران به کار بسته است. اکنون در پایان از استاندار انتظار می رود در این مورد برای رفاه مردم شهرستان دهلران بودجه و اعتباری خاص در نظر گیرد تا بلکه این پروژه مهم سریع تر به سرانجام برسد.