متاسفانه در ابتدای فراز با فرودی زودهنگام مواجه شد و چنان سکته ای به مردم این شهرستان داد که سالیان سال درد آن را حس می کنند و شاید التیام این درد سال ها طول بکشد.

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ استاندار ایلام امروز جمعه ۲۳ تیر به دهلران آمد. بهرام نیا بعد از سه روز از تعطیلی پتروشیمی دهلران به محل آن پروژه رفت و در جمع کارگران گفت پروژه ها فراز و فرود دارند و علاوه بر این خبر بیان کرد پتروشیمی دهلران در این دولت شاهد پیشرفت ۳۸ درصدی بوده است که جا دارد به ایشان و دولت سیزدهم بخاطر این پیشرفت دستمریزاد بگوییم اما در رابطه با فراز و فرود پروژه ها شاید ایشان بهتر از هر کسی بدانند که این پروژه حیاتی که امروز جان نه تنها ۳۰۰۰ نفر با جمعیتی بالغ بر ده ها هزار نفر بلکه جان یک شهرستان نفت خیز به آن بستگی دارد متاسفانه در ابتدای فراز با فرودی زودهنگام مواجه شد و چنان سکته ای به مردم این شهرستان داد که سالیان سال درد آن را حس می کنند و شاید التیام این درد سال ها طول بکشد.
آقای استاندار؛ ای کاش امروز برای دل‌گرمی کارگران آن پروژه و مردم شهرستان دهلران مدت زمان فرود پتروشیمی را اعلام می کردید تا دیگر این سخن که امروز در میان مردم وجود دارد که پتروشیمی دهلران به سرنوشت کارخانه سیمان تبدیل شد، رخت بر بندد اما افسوس که بیان نکردید و البته شاید شما هم مدت زمان فرود را نمی دانید که اگر این گونه است جای تعجب دارد!
بهر حال امید وارانه روزها را سپری می کنیم تا زمان فرود پتروشیمی دهلران به پایان رسد و بارقه امید بار دیگر در شهرستان دهلران روشن گردد.