در کنار کیفیت نا مرغوب نان ساعت کار خبازان برای مردم دردسری جدید به وجود آورده است! نانواها در نبود نظارت کافی هر کدام بر اساس ساعتی دلبخواهی شروع و پایان کار خود را تعیین می کنند!

پایگاه خبری باور ما؛ حسن جاوید_ گذشت از کیفیت بسیار نامرغوب نانِ نانوایی های دهلران واقعا غیر مقدور شده است. امروزه که نان در گرانی اقلام خوراکی قوت لا یموت اکثر مردم است مردم نمی توانند از عدم کیفیت آن چشم پوشی نمایند اما در کنار کیفیت نا مرغوب نان ساعت کار خبازان برای مردم دردسری جدید به وجود آورده است! نانواها در نبود نظارت کافی هر کدام بر اساس ساعتی دلبخواهی شروع و پایان کار خود را تعیین می کنند!
یکی؛ ساعت ۸ شروع و ساعت ۱۰ تمام می کند!
دیگری؛ ساعت ۶ صبح شروع و ساعت ۹ تمام می کند! و یکی هم که احتمالا حوصله بیدار شدن از خواب ناز صبحگاهی را ندارد، ساعت ده می آید و ساعت یازده می رود و در شیفت عصر از شیفت صبح که هوای دهلران در تابستان در اوج گرما قرار دارد بسیاری از نانواها ساعت پنج شروع و ساعت هفت به کار خود پایان می دهند! و برخی دیگر ساعت چهار شروع و شش به کار خود پایان می دهند! اَخهِ بگو مسلمان؛ در این گرمای طاقت فرسا این چه ساعت پخت نان است! باور کنید بسیاری از زنان که امروزه شوهرانشان در پی لقمه نانی در به در شده اند با داشتن دو تا سه فرزند خردسال چگونه فرزندان را در خواب به امان خدا رها کنند تا بلکه قوت لا یموت را قبل از تعطیلی خبازان، برایشان بگیرند! اکنون از دادستان عمومی با توجه به اینکه این مطالبه در پی کم کاری اداراتی که وظیفه نظارت بر کیفیت نان و ساعت کار خبازان را بر عهده دارند، انتظار است، ورود نمایند و دستگاه های متولی را ملزم به نظارت های روزانه برای کیفیت بخشی نان نمایند و ساعت شروع و پایان کار چون ادارات و کارمندان برای خبازان تعیین نمایند و آنان را مکلف کنند که طبق ساعت اعلامی کار نمایند.