اما با درایت رهبری و آگاهی و بصیرت ملت 9 دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد و امروز ما حماسه 9 دی که نشان بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه گران است را گرامی می داریم تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روزهای تلخ حضور منافقین در خیابان ها را دگرگون ننویسد.

به گزارش باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم با گرامیداشت ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را رسوا کرد.
الله نور کریمی تبار با اشاره به اینکه دشمن بخوبی می دانست که در برابر ملت ما توان مقابله ندارد لذا توطئه کردند و مردم را به جان هم انداختند و از نظام و دمکراسی سو استفاده و در فتنه ۸۸ تقلب در انتخابات را مطرح کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اما با درایت رهبری و آگاهی و بصیرت ملت ۹ دی شکل گرفت و آتش فتنه خاموش شد و امروز ما حماسه ۹ دی که نشان بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل فتنه گران است را گرامی می داریم تا دشمن آن واقعیت تاریخی و روزهای تلخ حضور منافقین در خیابان ها را دگرگون ننویسد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم در گرامیداشت آئین ۹ دی در دهلران گفت: نهم دی ماه روز بصیرت وتجدید بیعت با ولایت و آرمانهای امام و انقلاب و شهداست.
صادقی به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی برای اولین بار در تاریخ پایگاه های آمریکا در عین الاسد هدف حملات موشکی ایران قرار گرفت و دشمن توان و جرات هیچ عکس العملی را نداشت و تسلیم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی با اشاره به برنامه های تدوین شده برای توسعه شهرستان مرزی دهلران با داشتن ظرفیت های متنوع گفت: در آینده فصل جدیدی از کار و تلاش و سازندگی در شهرستان رقم می خورد.