آقای نوذری؛ امروز به پایان عمر دولت تدبیر و امید و قاعدتا استانداری شما نزدیک می شویم۔ شنیده اید که می گویند عاقبت به خیر شوید؟ امروز برای اینکه مردم شهرستان دهلران در حق شما این دعا را بکنند به آنها بگویید در این مدت در رابطه با چهار مطالبه عمومی و فراگیر آنها چه کرده اید؟ ۱_ فرمانداری ویژه ۲_ بازگشایی مرز چیلات ۳_ ساماندهی آب سَر گَرو( آبگرمه ) ۴_ کارخانه سیمان

هر چند رجوع به گذشته دردی را دوا نخواهد کرد اما درس عبرتی است برای آیندگان۔
سلیمانی دشتکی در زمانی که استاندار ایلام بود در سخنرانی حرفی برای نگفتن نگذاشت، اما به لحاظ عملیاتی، لااقل در عملی کردن مطالبات بی شمار دهلران، نه تنها تجدید، بلکه در همان خرداد رفوزهِ شد۔
آقای نوذری؛ امروز به پایان عمر دولت تدبیر و امید و قاعدتا استانداری شما نزدیک می شویم۔ شنیده اید که می گویند عاقبت به خیر شوید؟ امروز برای اینکه مردم شهرستان دهلران در حق شما این دعا را بکنند به آنها بگویید در این مدت در رابطه با چهار مطالبه عمومی و فراگیر آنها چه کرده اید؟
۱_ فرمانداری ویژه
۲_ بازگشایی مرز چیلات
۳_ ساماندهی آب سَر گَرو( آبگرمه )
۴_ کارخانه سیمان
هر چند شهرستان دهلران فراخورِ منابع بیکران از ظرفیت ها و پتانسیل های بی شماری برخوردار است اما اگر بنا را بر اولویت بندی قرار دهیم چهار مطالبه عمده فوق که سال هاست ذهن مردم را به خود مشغول کرده است را نام بردیم و اکنون پرسش مردم این است؛ استاندار جدید برای دهلران و مطالبات مردم، تا امروز که بیش از سه ماه از دوره دولتیاری ایشان بر استان می گذرد و به نقل از منابع رسمی استانداری از هفت روز هفته بیش از چهار روز را در تهران به رایزنی با وزرا سپری می کنند اما خبری که دال بر پیگیری مطالبات ویژه دهلران باشد هنوز مخابره نشده است و امروز با درج و نشر این یادداشت از استاندار سوال می شود اگر رایزنی شده است چرا تا امروز خبری از نتیجه رایزنی ها رسانه ای نشده است؟