در بحث نهضت ملی مسکن ساخت مسکن ویلایی در دستور کار می باشد و این موجب رضایت مندی مردم شده است.

به گزارش سایت باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ لطیف صادقی در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران گفت: دهلران پیشانی توسعه استان است و این مهم بواسطه سرمایه گذاری ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام حاصل شده است.
وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه ظرفیت مهم و در توسعه استان نقش افرینی می کنند افزود: دهلران دارای ظرفیت های مهم در نفت و گاز و آب و خاک و کشاورزی و صنعت و گردشگری می باشد.
فرماندار ویژه دهلران یاد اور شد: دهلران یکی از شاخص ترین شهرستان استان در کشور است که پیشرو در فعالیت های اقتصادی می باشد.
صادقی به ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک این شهرستان  با کشور عراق اشاره و خواستار بازگشایی مرز چیلات شد  و از استاندار و معاونین در پیگیری تکمیل زیرساخت های آن قدر دانی کرد.
وی با اشاره به اینکه همه چیز برای راه اندازی چیلات فراهم است افزود: طرف مقابل باید پای کار بیاید و رایزنی ها و پیگیری ها ادامه دارد که امیدواریم این مرز در سال آینده بهره برداری شود.
صادقی اظهار داشت: آزاد راه پل زال به چیلات نقش موثری در تردد دارد و موجب تسهیل در دسترسی به کشور عراق می شود.
وی  با اشاره به اینکه این شهرستان سالانه میزبان عشایر از استان های همدان و لرستان و کرمانشاه است  گفت: این مرز به همت همه نیروهای نظامی و انتظامی و  امنیتی از امنیت پایدار برخوردار است.
صادقی گفت: دهلران یک سوم خاک ایلام را تشکیل می دهد و بواسطه سرمایه گذاری ها در  این منطقه امروز شاهد سرعت  آهنگ توسعه هستیم.
صادقی افزود: در تولید کلزا شهرستان دهلران دارای رتبه سوم کشورو در تولید گندم دارای برند کشوری هستیم.
فرماندار ویژه دهلران گفت: در نفت و گاز با سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت و همچنین در پتروشیمی دهلران شاهد کار های بزرگی هستیم که اشتغالزایی موثری هم داشته اند.
وی گفت: ۸۵ درصد نفت گاز غرب کشور در دهلران است و در این شهرستان در سال جاری دو هزار نفر استغالزایی داشته ایم.
صادقی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و اقداماتی در این زمینه در شهرستان گفت: عمده تعهد مسئولیت اجتماعی این شرکت ها در زمان بهره برداری است.
وی گفت: مهمترین مطالبه مردم دهلران  در حوزه راه هاست که اقدامات خوبی در محور دهلران به اندیمشک انجام و ۳۰ کیلومتر از این به قرارگاه خاتم برای چهار بانده واگذار شده است و پیمانکار در مسیر دهلران به مهران در حال انجام کار و حذف پیچ های نصریان است که شاهد توجه به راه ها در این شهرستان می باشیم که البته در این حوزه جا برای کار زیاد است.
صادقی افزود: در بحث هدایت آبگرم با توجه به خسارات آن به وسایل برقی مردم اقدامات خوبی شده است و با لوله در حال انتقال آبگرم هستیم و پیمانکار مشغول بکار می باشد.
فرماندار ویژه دهلران افزود: در بحث نهضت ملی مسکن ساخت مسکن ویلایی در دستور کار می باشد و این موجب رضایت مندی مردم شده است.
وی گفت: تعیین تکلیف اراضی اختلافی بین مردم و دولت هم در این شهرستان در حال انجام می باشد.