دهلران با وضعیت نارنجی محصور بین دو شهرستان مهران و اندیمشک با وضعیت قرمز شده است۔ آیا دهلران با توجه به مراودات با آن دو شهر، خصوصا اندیمشک، قرمز خواهد شد!

همه کرونا را فراموش و بی خیال آن شدیم۔ امروز بسیاری از شهرهای ایران در وضعیت نارنجی و قرمز قرار گرفته است۔ کرونای انگلیسی تمام شد کرونای دلتا یا همان هندی گریبان ایران را گرفته و روز به روز این در حال چرخش در ایران است۔ شهر به شهر خیابان به خیابان منزل به منزل مردم را گرفتار خود کرده است۔
روند واکسیانسیون در ایران به کندی پیش می رود و مردم را به واکسن های تولید داخل که معلوم نیست چه زمانی وارد بازار می شود مشغول کرده ایم۔ اگر مراقب نباشیم گرفتار بد ویروسی خواهیم شد۔‌ مردم مراقب خود باشید‌۔
دهلران با وضعیت نارنجی محصور بین دو شهرستان مهران و اندیمشک با وضعیت قرمز شده است۔
آیا دهلران با توجه به مراودات با آن دو شهر، خصوصا اندیمشک، قرمز خواهد شد!
اگر اوضاع تحت کنترل قرار نگیرد و از مسئولان بی خیالیِ و از مردم بی تفاوتی ادامه یاید بدون شک اگر امروز گرفتار کرونای دلتا نشویم فردا خواهیم شد۔ پس می طلبد مسئولان با تصویب مصوبات و پایِ بندیِ به اجرای آن و هم چنین مردم با کنار نهادن بی تفاوتی و ساده انگاری برای حفظ سلامتی و جان خود و دیگران با رعایت پروتکل های بهداشتی به جنگ آن ویروس جهش یافته برویم۔