ظاهرا برخی در جامعه ایران زندگی نمی کنند و اخبار را نمی خوانند و نمی بینند

پایگاه تحلیلی خبری باور ما؛ حسن جاوید_ امروز به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی همه مردم از نعمت تلفن هوشمند برخوردارند که در آنی؛ خبر، عکس، فیلم و گزارشِ رویدادهایِ روزمره که اتفاق می افتد و مردم آنها را می بینند در سطح وسیعی نشر و بازنشر می شود و تا کنون هر چه سعی شده است در جلوگیری از آنان موفقیتی حاصل نشده است و به نظر می آید منبعد هم توفیقی نداشته باشد پس چه خوب است جریان درست اطلاع رسانی را توسط رسانه های رسمی را محدود نکنیم تا موجب سوئ استفادهِ معدود رسانه های جعلی فراهم نشود.
امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ مقارن صبح که خبر انتشار گاز ناشناخته ای که این روزها مدارس سراسر ایران را در بر گرفته در دبستان رقیه دهلران در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که موجی از دل نگرانی را به وجود آورد و هر کسی از دید خود روایتی متفاوتی از آن داشت‌. یکی تکذیب دیگری آن را حاکی از ترس مردم دانست و یکی آن را دروغ پنداشت تا اینکه یکی پیدا شد و گفت چرا در جامعه التهاب آفرینی می کنید!
ظاهرا برخی در جامعه ایران زندگی نمی کنند و اخبار را نمی خوانند و نمی بینند که در چند روز گذشته رییس جمهور وزیر کشور را مامور پیگیری مسمومیت دانش آموزان کرده است و نمی دانند امروز رهبر انقلاب گفت؛ مسئولان مسمومیت دانش آموزان را با جدیت دنبال کنند و فرمود، این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است و باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
آیا بالاتر از این موضع گیری ها داریم؟ پس چگونه است؛ امروز برخی سعی می کنند رسانه های رسمی را از درج اخباری که واقعیت دارد منع کنند!؟ و با تهدید و ارعاب می خواهند دهان ها را ببنند!
آقایان محترم؛ مسمومیت دانش آموزان واقعیت دارد اینجا کسی خواب نیست که ما آن را بیدار کنیم! مردم همه بیدار هستند لطفا دیگر نگوئید؛ حُس مردم در خوابند! صدایی از شما در نیاید چون آنها بیدار می شوند!