متاسفانه این مکان که می بایست به مردم خدمات ارائه می داد تعطیلی آن  باعث اذیت و آزار و رنج و مشقت مردمان و مسافران شده است.

پایگاه خبری باور ما؛ علی مومنی_ تعطیل شدن ترمینال بزرگ دهلران!
هم‌چنان‌که مستحضرید ترمینال مسافربری بزرگ دهلران با نام چیلات جهت سرویس دهی و خدمات به مردم شریف دهلران راه اندازی گردید اما شوربختانه بعد از کمی فعالیت تعطیل شد و باعث محروم شدن مردم از خدمات این پایانه گردید و رکود آن باعث سرگردانی مردم گردیده است.

در تعاریف حقوقی و لغوی آمده است که ترمینال مسافربری یا همان پایانه؛ مکانی ست  با امکانات لازم، در انتها یا ابتدای یک مسیر، که مسافران یک وسیلۀ مسافربری عمومی در آن پیاده یا سوار می‌شوند و غالبا به شکل یک ساختمان بزرگ همراه با امکانات رفاهی طراحی می‌شود و در هر پایانه؛ چندین شرکت مسافربری دارای دفاتر فروش بلیط مستقر  می‌باشند
متاسفانه این مکان که می بایست به مردم خدمات ارائه می داد تعطیلی آن  باعث اذیت و آزار و رنج و مشقت مردمان و مسافران شده است.
دلیل تعطیلی و عدم ارائه خدمت این ترمینال هر چه باشد تنها ضررش به مردم می‌رسد و رفع شدن این مشکل؛  برای مجموعه مدیریت شهرستان و در رآس آن فرماندار محترم می‌تواند نقطه مثبتی باشد چرا که یکی از معانی و کارکردهای مدیریتی؛ حل و فصل کردن و مرتفع نمودن موضوعات شهری و جلوگیری از ادامه دار شدن مشکلات است و چه بسا همین موضوعات کوچک اما مهم اگر حل و فصل نگردند و مدیریت نشوند نتیجه ی آن  محروم شدن مردم بدلیل نبود امکانات خواهد بود  و البته در ساخت همه ی پروژه ها باید حقوق مردم رعایت گردد.
با توجه به قول استاندار و نماینده ی محترم مجلس در زمینه ی افتتاح مرز چیلات در اربعین امسال؛ راه اندازی این ترمینال در مرکز شهر دهلران جهت سهولت در جابجایی مسافران بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.
انتظار است فرماندار محترم با توجه به خواست عمومی؛ موضوع  پایانه مسافربری را  پیگیری نموده تا مردم شریف شهرستان و مسافران عزیز از خدمات این ترمینال بهره مند گردند.